“Middag Bistro Jarlen”
Omdöme om Bistro Jarlen

Bistro Jarlen
Boka med
Bistro Jarlen har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 19 av 190 Restauranger i Halmstad
Omdömet skrevs 31 juli 2018 från mobil enhet

Vi åt en jättegod middag på Bistro Jarlen, förrätten Lax shasimi var jättegod och till varmrätt blev det en god hamburgare. Servitrisen valde ut bra viner och vi fick en bra service. Restaurangen ligger på en lugn gata vilket är trevligt när vi satt utomhus. Rekommenderar ett besök.

Datum för besöket: juli 2018
Tack JuhaS189

Omdömet skrevs 24 juni 2018

Ett populärt ställe med bra service, härliga lokaler ( både inne samt ute ), mycket god mat.Prova sommar menyn för att inte missa något speciellt.

Datum för besöket: juni 2018
Tack Stefan S
Omdömet skrevs 11 juni 2018 från mobil enhet

Trevlig krog med vällagad mat men inget som sticker ut, menyn är lite tunn. Bra service och en av få restauranger som har öppet en söndag.

Datum för besöket: juni 2018
Tack Magnus H
Omdömet skrevs 16 mars 2018 från mobil enhet

Bra lunch om du vill slippa asiatisk buffé. Ligger i mellanprisklassen, en dryg hundring och du serveras vid bordet. Populärt och fullt kl 12.00. Kaffe ingår.

Datum för besöket: mars 2018
1  Tack frankwC5351RA
Omdömet skrevs 27 januari 2018

Vi ville fira en 20 åring och dotterns val blev Bistro Jarlen. 8 glada personer en härlig fredag. Mat, prat och god service vilket gör att vi gärna kommer tillbaka. Bäst för mig var "musslor i kastrull" och ett glas cava.

Datum för besöket: januari 2018
Tack Delmar66

Resenärer som tittade på Bistro Jarlen tittade också på

Halmstad, Hallands län

Besökt Bistro Jarlen? Berätta vad du tyckte!