“Föga prisvärd lunch”

sön 29/11
20:00
Rankad som nr 19 av 170 Restauranger i Halmstad
Omdömet skrevs 31 juli 2020

Mycket medelmåttig burgare med stenhård bacon och snålt med ost. Föga prisvärt. Kompenserades inte på något sätt av servicen. Möjligen kan man i efterhand tycka att den underliga servicen var lite lustig. Gå till Mc Donalds i stället.

Tack Hundraecken

Omdömet skrevs 27 juli 2020

Vi välkomnades omgående och fick därefter tydliga instruktioner angående placering och genomgång av kvällens meny. Servicen var uppmärksam genom hela måltiden utan att fördenskull bli påträngande, stort plus för det! Vi beställde charkplanka, pepparbiff och oxkind, allt mycket välsmakande och fint upplagt!
Olika konstellationer av sittplatser bidrar till trivsamhet i den mysiga lokalen. Gott om utrymme mellan borden. Hummër är ett bra val av restaurang även en måndagkväll som denna!

Tack 589elisabeta
Omdömet skrevs 23 juli 2020 från mobil enhet

Jag förväntade mig mycket mer av en burgare för 275:-. Det var inget speciellt med den alls. Skulle inte gå dit igen. Men personalen va trevlig.

Tack emilnilssoonn
Omdömet skrevs 21 juli 2020 från mobil enhet

Personal som är totalt ointresserade av sina gäster. Maten som till slut kom in var på sin höjd medioker.

Tack erikal84
Omdömet skrevs 20 juli 2020 från mobil enhet

Väldigt trevligt bemötande och fantastisk mat, priset blev ganska högt men klart värt ett besök och kan absolut gå dit igen

Datum för besöket: mars 2020
Tack jockesoft

Resenärer som tittade på Hummër Grill & Bar tittade också på

Halmstad, Hallands län

Besökt Hummër Grill & Bar? Berätta vad du tyckte!