“Lång väntan på tråkig mat”
Omdöme om Hummër Grill & Bar

Hummër Grill & Bar
Boka med
Hummër Grill & Bar har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 18 av 190 Restauranger i Halmstad
Omdömet skrevs 23 september 2018 från mobil enhet

Vi kom redan kl 17 en lördag och matsalen var rätt tom. Vi beställde in en ostbricka och de tre förrätterna vi tänkt dela på. Trots att det bara fanns 5 andra gäster fick vi vänta i nästan en timme på maten. När vi efter ca 40 minuter frågade efter vår mat, sa servitrisen rätt surt att ”ja men ni beställde ju ostbricka så då satte vi förrätterna på paus”. Det dröjde sedan ytterligare 15-20 minuter innan vi såg våra förrätter.
Det var dock inte värt den långa väntan.
Grillade sparrisen och langosen var goda men rätt smaklösa. Steak tartaren var helt smaklös och vi fick inte ens i oss den (och vi älskar normalt råbiff).
Den otrevliga och långsamma servicen tillsammans med den smaklösa maten var en besvikelse. Restaurangen finns ju i White Guide och vi hade definitivt väntat oss mer. Mycket dåligt.

Datum för besöket: september 2018
Tack 332agnetat

Omdömet skrevs 12 augusti 2018 från mobil enhet

Mycket trevlig personal och bra service. Maten var väldigt bra också. Åt en grillplatta för två personer. Bra att man fick välja egna tillbehör.

Datum för besöket: augusti 2018
Tack Stampstamp
Omdömet skrevs 6 augusti 2018

Trevlig restaurang, bra service vi fick plats på ute serveringen utan att ha bokat bord. Åt tre små hamburgare som var väldigt goda.

Tack christinabrolin
Omdömet skrevs 30 juli 2018 från mobil enhet

Ett av de bättre matställena i Halmstad. Bra kött, god hummer, trevlig personal och trevlig miljö! Rekommenderas jämför med andra ställen!

Tack NirreP
Omdömet skrevs 29 juli 2018

Fantastiskt matupplevelse rakt igenom.
Togs emot av personalen smidigt och enkelt, och fick välja om vi ville sitta inne eller ute.

Då vi hade svårt att bestämma vin, så fick vi smaka på 3 olika. Servitrisen kom ut med flaskorna och hällde upp prover. Uppskattas!

Väl när det gäller maten så blev det charkbricka med egna rostade nötter, samt en halv råbiff. Jag är lite av en råbiff-älskare och fann denna topp3 ever!! Bra malet kött, mycket bra tillbehör.

Huvudrätterna blev Surf&Turf och argentinska ryggbiffen. Även detta bra tillagat. Valde tryffelmajjo som tilllbehör, rekommenderas.

Kaffe, whisky och dessert senare så var vi sjukt nöjda med besöket.

God service rakt igenom.

Tack Sinisa S

Resenärer som tittade på Hummër Grill & Bar tittade också på

Halmstad, Hallands län

Besökt Hummër Grill & Bar? Berätta vad du tyckte!