“30 års firande..”
Omdöme om Hummër Grill & Bar

Hummër Grill & Bar
Boka med
Hummër Grill & Bar har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 18 av 190 Restauranger i Halmstad
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Firande min bästa vän i fredags, långfredagen och hade bokat maten innan i veckan.

Maten som beställts var god, ryggbiff med lite olika tillbehör. Jag hade dock bett om medium rare, men tror båda ryggbiffarna var medium.. men det som slog oss alla vid bordet (var ca 12 pers) var hur dålig attityd och otrevlig personalen var. Jag är ledsen, jag har haft många bra servitriser här, men killarna får lite minuspoäng nu. Det var inte fullt då vi var där vid 17, så stressad personal kan jag inte tro det berodde på.

Ni får bli trevligare igen, då maten är god och ni har inte lyckats jaga bort oss helt ännu, jag hoppas detta var tillfälligt..

Datum för besöket: mars 2018
Tack malilindgren

Omdömet skrevs 20 mars 2018

Mysig och härlig miljö. Trevlig personal och fantastiskt god mat. Kul att man får välja till sina tillbehör till köttet. Som för övrigt var väldigt vällagat och smakrikt.

Datum för besöket: mars 2018
Tack Jaana71
Omdömet skrevs 25 februari 2018 från mobil enhet

Blev bjuden på lunch här med nära och kära. Fläsklägg med rotmos. Vi åt alla olika rätter men vi var överens om att det var längesedan vi åt en lunch som denna!

Datum för besöket: maj 2017
Tack AaChr
Omdömet skrevs 22 februari 2018

Trevlig personal, god mat! Kan varmt rekommenderas! Prova oxkinden om ni går dit! Riktigt bra! Magnus som är hovmästare är en kul kille =)

Datum för besöket: februari 2018
Tack Figge77
Omdömet skrevs 16 februari 2018 från mobil enhet

En väldigt trevlig restaurang. Service och mat på hög nivå. Storleken på restaurangen gör att det känns som hemma!

Datum för besöket: februari 2018
Tack Annette S

Resenärer som tittade på Hummër Grill & Bar tittade också på

Halmstad, Hallands län

Besökt Hummër Grill & Bar? Berätta vad du tyckte!