“Lunch en regnig dag”
Omdöme om Lilla Napoli

Lilla Napoli
Rankad som nr 1 av 90 Restauranger i Falkenberg

Blev förvånade över ”sunkiga” lokalen (utvändigt) när vi åkte förbi men trevlig personal och WOW vilka goda pizzor!! Vi tog en varsin nr 4 med salami och dem satt som en smäck! :)

Datum för besöket: maj 2021
Tack MizzTessie

Omdömet skrevs 4 maj 2021 från mobil enhet

Jag åkte ifrån Göteborg bara för att äta här och jag ångrar ingenting.
Pizzan är toppen! Jag körde på en basic röd pizza med bara tomat och ost. Det är helt fantastiskt hur man känner alla smaker.
Pizzan var såklart bäst när den var rykande färsk och när osten var helt perfekt, det tar inte lång tid innan osten stelnar lite så gör inte som alla andra som måste ta bilder i 15 minuter innan de äter.

Alla i det lilla gänget jag satt med blev super mätta och mättnadskänslan håller i sig länge efter, så det blev tyvärr ingen dessert pizza för oss även om de såg jätte goda ut. Jag antar att jag sparar desserten till nästa gång jag besöker Lilla Napoli.

Datum för besöket: maj 2021
Tack Sjogren1
Omdömet skrevs 28 april 2021 från mobil enhet

Sjukt god pizza i rustik miljö med bra pris.
Åkte förbi på en snabb lunch. Vi fick en snabb men tydlig introduktion på hur allt fungerade, maten kom snabbt och allt var superbra.
Det kändes som man hade lite bråttom då ens sittning hade en tidsbegränsning men vi var klara innan den var slut så det var lugnt.

Datum för besöket: februari 2021
Tack primakim1
Omdömet skrevs 19 april 2021 från mobil enhet

Avhämtning
Mjuk, flottig, fluffig och alldeles ljuvlig pizza.
Mycket folk, men bra flyt på beställningarna. Smidig betalning med Swish.

Datum för besöket: april 2021
Tack karinb744
Omdömet skrevs 3 april 2021 från mobil enhet

Imponerande pizza. Det är kanske inte vad man först förväntar sig av en pizzeria i Sverige men detta är verkligen världsklass. Bland det bästa jag ätit!

Datum för besöket: april 2021
Tack linushallen

Resenärer som tittade på Lilla Napoli tittade också på

Falkenberg, Hallands län

Besökt Lilla Napoli? Berätta vad du tyckte!