“Goda pizzor i speciell miljö”
Omdöme om Lilla Napoli

Lilla Napoli
Rankad som nr 2 av 85 Restauranger i Falkenberg
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

En anledning till att vi åkte till Falkenberg var allt vi läst om Lilla Napoli. Pizzerian är inrymd i en gammal f d bensinmack. På utsidan ser det absolut inte ut som om det skulle finnas en riktigt trevlig, charmig och smått punkig restaurang här. Det är lätt att föreställa sig att man befinner sig en liten fattig by utanför Napoli. Trots eller rättare sagt tack vare blir den enkla och ruffiga lokalen en viktig del av konceptet.

Det är nödvändigt att boka i förväg, och då inte bord utan deg. När vi anländer den bokade tiden möts vi av en trevlig tjej som tar emot våra beställningar och beskriver hur det går till. Dryckerna är lokalproducerat öl, läsk och vatten, men det finns även vin.

Pizzorna är sådana som görs i Napoli, dvs ganska tunna och mjuka bottnar. Väldigt goda, men kanske något för stark salami.

Trevlig, ung personal.

Datum för besöket: mars 2018
Tack Stephan C

Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Om du gillar luftig, färsk och lite mer ”brödig” pizza är detta helt rätt ställe! Bästa pizzan vi ätit. Fräscha och bra råvaror. Härlig personal och toppenbra bemötande! Kan inte annat än starkt rekommendera denna ”omväg” till alla. Vi kommer definitivt tillbaka.

Datum för besöket: april 2018
Tack Ebba K
Omdömet skrevs 10 mars 2018 från mobil enhet

Fantastiskt gott och trevligt. Kan varmt rekommenderas. Dock trångt och få platser att sitta på. Lycka till.

Datum för besöket: februari 2018
Tack Phillip M
Omdömet skrevs 8 mars 2018

Det är ju alltid insidan som räknas! Ett begrepp som verkligen gäller för Lilla Napoli i Falkenberg. En mysig miljö och perfekt timing vad gäller servering av de supergoda pizzorna. Och dessertpizzan var också en positiv överraskning.

Datum för besöket: februari 2018
Tack 882ingee
Omdömet skrevs 28 februari 2018 från mobil enhet

Mysigt hak med väldigt god pizza, inte strålande bra med ändå bra. Tunn pizzabiten med mycket tomatsås!! Åkte hit under sensommaren och det var ett perfekt sätt att avsluta sommaren på!

Datum för besöket: september 2017
Tack astreasveabacke

Resenärer som tittade på Lilla Napoli tittade också på

Falkenberg, Hallands län

Besökt Lilla Napoli? Berätta vad du tyckte!