“Bästa pizzan hittar du här! ”
Omdöme om Lilla Napoli

Lilla Napoli
Rankad som nr 1 av 84 Restauranger i Falkenberg
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Om du gillar luftig, färsk och lite mer ”brödig” pizza är detta helt rätt ställe! Bästa pizzan vi ätit. Fräscha och bra råvaror. Härlig personal och toppenbra bemötande! Kan inte annat än starkt rekommendera denna ”omväg” till alla. Vi kommer definitivt tillbaka.

Tack Ebba K

Omdömet skrevs 10 mars 2018 från mobil enhet

Fantastiskt gott och trevligt. Kan varmt rekommenderas. Dock trångt och få platser att sitta på. Lycka till.

Tack Phillip M
Omdömet skrevs 8 mars 2018

Det är ju alltid insidan som räknas! Ett begrepp som verkligen gäller för Lilla Napoli i Falkenberg. En mysig miljö och perfekt timing vad gäller servering av de supergoda pizzorna. Och dessertpizzan var också en positiv överraskning.

Tack 882ingee
Omdömet skrevs 28 februari 2018 från mobil enhet

Mysigt hak med väldigt god pizza, inte strålande bra med ändå bra. Tunn pizzabiten med mycket tomatsås!! Åkte hit under sensommaren och det var ett perfekt sätt att avsluta sommaren på!

Tack astreasveabacke
Omdömet skrevs 20 februari 2018

Det som denna "pizzeria" serverar är så gott att man inte kan beskriva det, det måste upplevas. Första gången vi var här blev vi helt lyriska och har återkommit vid flera tillfällen och lär äta här många fler gånger

Tack Tommy J

Resenärer som tittade på Lilla Napoli tittade också på

Falkenberg, Hallands län

Besökt Lilla Napoli? Berätta vad du tyckte!