“Rekommenderas”

Rankad som nr 4 av 86 Restauranger i Falkenberg
Middagsalternativ: Middag, Bokningar, Avhämtning
Middagsalternativ: Middag, Bokningar, Avhämtning
Omdömet skrevs 19 september 2020 från mobil enhet

Ett ställe vi åker förbi ibland när vi varit i skåne. Trevlig service och fin mat. De är snabba och frågar ofta om man lnskar något mer.

Datum för besöket: september 2020
Tack Rille78

Omdömet skrevs 10 september 2020 från mobil enhet

Fantastiskt gott, måste upplevas, så gott!
Min man gillar egentligen inte indiskt men blev positivt överraskad. Testa!

Datum för besöket: september 2020
Tack 375anettel
Omdömet skrevs 28 augusti 2020 från mobil enhet

Vi beställde varsin mixtallrik och det var fantastiskt vällagat och smakrikt. Trevligt bemötande i restaurangen och vitlöksnaanbrödet var verkligen löjligt gott. Två tummar upp!

Datum för besöket: augusti 2020
Tack roberthY9906PV
Omdömet skrevs 2 augusti 2020

Vid vårt besök i Falkenberg letade vi efter en restaurang för kvällen och efter att ha konsulterat Tripadvisor valde vi Prashad. Vi blev inte besvikna. Med tanke på Covid lagom glest mellan borden, med en avslappnad och trevlig miljö.

Betjäningen var trevlig och bra men maten överträffade allt jag ätit i indisk väg. Ofta är maten på indiska restauranger för torr och överkokt, men både smak och konsistens var perfekt. Jag valde Prashad mixed thali för 249 kr. Detta är en traditionell tallrik med små rätter; grillade jätteräkor, lamm pataia ** (stark lammgryta), chicken tikka masala (mild kycklinggryta), nepali chutney **, pilau rice, prashad slaw och masala naan.

Allt var perfekt, fantastiska smaker och bra sting i det som skall vara starkt. Hit går vi gärna igen när vi är i Falkenverg nästa gång.

Datum för besöket: juli 2020
Tack jom67jom
Omdömet skrevs 29 juli 2020 från mobil enhet

Denna restaurang bibehåller sin höga kvalitet på maten, trevligt bemötande och fin atmosfär. De såg till att det var bra utrymme mellan bordet och har även installerat en handspritsautomat.
Vi åt en mixtallrik med kyckling och annan kycklingrätt. Båda var till stor belåtenhet.

Datum för besöket: juli 2020
Tack Frank Å

Resenärer som tittade på Prashad tittade också på

Falkenberg, Hallands län

Besökt Prashad? Berätta vad du tyckte!