“Trevligt strandnära”

Café På G Skrea strand
Rankad som nr 29 av 84 Restauranger i Falkenberg
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Fint med ett cafe här i ett nära strandläge. Lite synd att det inte vetter mot stranden och havet. Enkel, men trevlig lokal.

Bra kaffe från Slöinge kafferosteri och även gott kaffe.

Men varför så töntigt daterat namn på caféet.

Tack Stephan C

Omdömet skrevs 14 augusti 2017 från mobil enhet

Kan tyvärr inte säga så mycket mer om caféet än att glassen var mycket god. Läckra smaker och glass för laktos o gluten.
Smörgåsar fanns att köpa och även några bakverk. Såg fräscha ut.
Trevlig personal som var snabba att betjäna oss.
Fin veranda med många sittplatser.
Det enda som saknades var havsutsikten.

Tack Pappabrun
Omdömet skrevs 6 augusti 2017 från mobil enhet

Mycket god glass med fantastiskt utbud! Personalen var tyvärr vid detta besök definitionen av dryg med små spydigheter som man fick se igenom fingrarna med. De hade nog mest en dålig dag men satt och surfade trots smutsig toa. Återigen superglass, svartvinbärsgetglass ftw!

Tack dwwwww
Omdömet skrevs 4 augusti 2017 från mobil enhet

Lagom av allt. Glassen gudomlig. Testa getglassen framför allt svart vinbär. Bästa kaffet i stan får vi nog skriva under på med.

Tack bmab
Omdömet skrevs 4 augusti 2017 från mobil enhet

Mysigt Cafe med många glutenfria alternativ! Personalen var på rätt ställe och det märktes att hon brann för sitt yrke.

Tack Eva Å

Resenärer som tittade på Café På G Skrea strand tittade också på

Falkenberg, Hallands län

Besökt Café På G Skrea strand? Berätta vad du tyckte!