“Fika”

Stalboms Konditori
Rankad som nr 2 av 2 Kaffe och te i Falkenberg
Kök: Café
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Bästa koppen latte på mycket länge! Jättegoda bakverk och mysig miljö. Trevlig personal gjorde inte vistelsen sämre.

Tack Karin G

Omdömet skrevs 20 februari 2018 från mobil enhet

Absolut det bästa fikastället i Falkenberg, och mysigast miljö att sitta ner i. Det har det där ”lilla extra”. Väldigt bra utbud och allt är superfräscht, dock ganska höga priser men då och då unnar man sig gärna detta ändå. Skulle nog önska lite mer glad och trevlig personal som även de ger ”det där lilla extra” trots många gäster.

Tack 608matildap
Omdömet skrevs 16 januari 2018 från mobil enhet

Kaffe/bakverk helt ok. Verkar populärt då det var mycket folk. Noterade att detta var det populäraste café i Falkenberg. Dock tycker jag att ett trevligare bemötande kan man kräva när vi beställde. Ett välkommen/leende/tack så mycket är inte för mycket begärt.

Tack bemnsson
Omdömet skrevs 15 december 2017

Obs! Detta är ingen restaurang utan ett café. De har mycket fina och goda bakverk hela året men de är oslagbara på sommaren med kända artister som uppträder i trädgården. Mycket bra!

Tack MNL1967
Omdömet skrevs 6 december 2017 från mobil enhet

Ett riktigt gammaldags café med plats att sitta. Ed vänner och fika. Många olika tilltugg och olika drycker. Serverar frukost och det såg väldigt ok ut. Hyfsade priser.

Tack Ingegärd S

Resenärer som tittade på Stalboms Konditori tittade också på

Varberg, Varbergs kommun
Falkenberg, Hallands län

Besökt Stalboms Konditori? Berätta vad du tyckte!