Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 2 augusti 2020

Denna camping är suverän, om du inte har barn under 5år, är tjej eller gillar att duscha!
Har du småbarn finns det inga gungor och det mest liknande "lekplats" är den som är mitt vid vägen där nästan alla måste köra för att ta sig till sina platser...
Behöver du gå på toa? Absolut, ett rullande utedass står på plats och är du tjej och behöver byta tampong finns det varken plats i de gigantiska rullande utedasset eller korg att slängd den i.
Vill du bada?
Strand finns men den städas inte och är full med tång så då får man cykla till skrea, och dit finns ingen cykelbana hela vägen.
Duschen får du betala för att få kort till sen får du betala 5kr för 3min vatten.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack Olssonida94
Omdömet skrevs 25 juli 2020

Fanns bra lekplatser till barnen och roliga barnaktiviteter varje dag, tex filmkväll eller trollerishow. Barnen är supernöjda.

Fanns både badstrand och klippor/sten att fiska krabbor vid. Kiosk och restaurang med musikquiz en kväll!
Vi alla är nöjda och glada för våran vistelse här!

+ För industridiskmaskinen man fick låna utan kostnad
+ Mycket trevlig personal i receptionen!

- Det enda minus är det dåliga utbudet för vegetarianer i restaurangen.

Tack Hitochdit123
Omdömet skrevs 22 juli 2020

Tycker det är helt galet att man tar 670:-/natt för de dagar då Weels & Wings skulle ha varit, när de sedan i maj vetat att det blev inställt. Vi bokade den 1/7 och förstod inte då varför 2 av 7 nätter kostade så mycket mer, men när jag sedan ifrågasatte det i receptionen ville de inte bekräfta att det var för att det skulle varit Weels & Wings utan sa att helgen v.29 är det riktig högsäsong, tycker väl att hela juli är högsäsong och helgen v.30 är det normalpris igen....

Om man hamnar på den delen närmast vägen/hoppkudden så är den närmaste toaletten typ en vagn med några toaletter, trångt och inget man räknar med på en 4-stjärnig camping i den prisklassen.
Nä, nästa gång blir det en annan camping för vår del.

Tack 597martinaj
Omdömet skrevs 16 juli 2020

Ok, men toaletter och duschar är väl inte riktigt i topp men det beror nog mest på gästerna som kastar papper på golvet. Men annars helt ok. Närma till stranden. Bra utrymme. Lite jobbigt med alla elsparkar när ungarna kommer fort på vägarna på campingen så man får gå och köra mycket lugnt för de tar ingen hänsyn.

Tack Mattias K
Omdömet skrevs 3 juli 2020

Campingen är i sig helt okej men det finns ingen trevlig strand att tala om och badmöjligheterna ganska små. Du måste ta dig vidare till Skrea strand för att kunna göra detta. Jag kan inte för mitt liv förstå att det kan vara så dyrt. Hade det varit normala campingavgifter hade vi nog åkt hit men nu väljer vi hellre andra campingar med tillgång på bad och till halv priset, alltså en normal campingkostnad.

Datum för vistelsen: juni 2020
Tack 847christerl