Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 16 juli 2020

Ok, men toaletter och duschar är väl inte riktigt i topp men det beror nog mest på gästerna som kastar papper på golvet. Men annars helt ok. Närma till stranden. Bra utrymme. Lite jobbigt med alla elsparkar när ungarna kommer fort på vägarna på campingen så man får gå och köra mycket lugnt för de tar ingen hänsyn.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack Mattias K
Omdömet skrevs 3 juli 2020

Campingen är i sig helt okej men det finns ingen trevlig strand att tala om och badmöjligheterna ganska små. Du måste ta dig vidare till Skrea strand för att kunna göra detta. Jag kan inte för mitt liv förstå att det kan vara så dyrt. Hade det varit normala campingavgifter hade vi nog åkt hit men nu väljer vi hellre andra campingar med tillgång på bad och till halv priset, alltså en normal campingkostnad.

Datum för vistelsen: juni 2020
Tack 847christerl
Omdömet skrevs 12 juni 2020 från mobil enhet

Kommer hit, inget kort till duschen. Obemannat, går inte att få tag på någon ansvarig på telefon heller. Så jäkla dålig service. Man betalar men får inte det som förväntas. Ok fel inträffar men anträffbarhet är önskvärt då fel kan uppstå på så stor anläggning.

Datum för vistelsen: juni 2020
Tack Adventurer198997
Omdömet skrevs 25 december 2019

Jag, min familj och min kille var på besök på eran camping. Vi har tidigare varit på besök som senaste 3 åren, men det var min killes första gång. Innan bodde vi i husvagn, men testade för första gången en stuga. Herregud vad imponerad han blev. Han älskade affären som hade de nödvändigaste och stugorna var väldigt fräscha. Blev väldigt glad när jag såg Vlad på campingen

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack Johansvensson69
Omdömet skrevs 7 september 2019

Trevlig camping ganska stor, fräsch och funktionell.
Har restaurang och bra butik. Fin strand långgrund.
Vill man åka till Ullared så är det ca 30 min bilkörning.
När jag var där hade det helikopter turer bredvid man kunde åka!

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack Pontus111