Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 25 december 2019

Jag, min familj och min kille var på besök på eran camping. Vi har tidigare varit på besök som senaste 3 åren, men det var min killes första gång. Innan bodde vi i husvagn, men testade för första gången en stuga. Herregud vad imponerad han blev. Han älskade affären som hade de nödvändigaste och stugorna var väldigt fräscha. Blev väldigt glad när jag såg Vlad på campingen

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack Johansvensson69
Omdömet skrevs 7 september 2019

Trevlig camping ganska stor, fräsch och funktionell.
Har restaurang och bra butik. Fin strand långgrund.
Vill man åka till Ullared så är det ca 30 min bilkörning.
När jag var där hade det helikopter turer bredvid man kunde åka!

Tack Pontus111
Omdömet skrevs 29 juli 2019 från mobil enhet

En lite mindre camping som har nära till badet. Väldigt bra resturang på campingen. Bra att minigolf är gratis för barn vissa dagar. Servicehusen kändes lite gamla och sletna kan jag tycka. Cykelavstånd till skrea strand

Datum för vistelsen: juni 2019
Tack 992nicklask
Omdömet skrevs 23 juli 2019

Kommer att återkomma till Hansagård för att det var en jättefin camping, stora platser, fräscha utrymmen och trevlig personal. Bra cykelvägar till Falkenberg och Skrea strand som var jättemysigt. Flera besök till denna camping.

Tack Monica377
Omdömet skrevs 14 juli 2019 från mobil enhet

Då vi är något allergiska mot stora jippobetonade campingar är vi så nöjda med denna lugna och familjära camping med ett stort plus för den supertrevliga och serviceinriktade personalen! Genomgående leende och hjälpsamma mot både barn och vuxna. Rymliga platser på den del vi stod, precis utanför bommarna. Hyfsad butik med det nödvändigaste och lite till. Annars cykelavstånd till stor ICA och även fina cykelvägar in till Falkenberg centrum. Fina duschutrymmen och plus för att man kan pausa varmvattnet under dusch. Barnen, 4 och 7 år, är fullt nöjda med parkområdet m hoppkudde och annat. Stranden just vid campingen har bjudit på krabbfiske men badet är finare på Skreastrand dit vi cyklat på 5-10 minuter.

2  Tack MalinVictoria