Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 29 juli 2019 från mobil enhet

En lite mindre camping som har nära till badet. Väldigt bra resturang på campingen. Bra att minigolf är gratis för barn vissa dagar. Servicehusen kändes lite gamla och sletna kan jag tycka. Cykelavstånd till skrea strand

Tack 992nicklask
Omdömet skrevs 23 juli 2019

Kommer att återkomma till Hansagård för att det var en jättefin camping, stora platser, fräscha utrymmen och trevlig personal. Bra cykelvägar till Falkenberg och Skrea strand som var jättemysigt. Flera besök till denna camping.

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack Monica377
Omdömet skrevs 14 juli 2019 från mobil enhet

Då vi är något allergiska mot stora jippobetonade campingar är vi så nöjda med denna lugna och familjära camping med ett stort plus för den supertrevliga och serviceinriktade personalen! Genomgående leende och hjälpsamma mot både barn och vuxna. Rymliga platser på den del vi stod, precis utanför bommarna. Hyfsad butik med det nödvändigaste och lite till. Annars cykelavstånd till stor ICA och även fina cykelvägar in till Falkenberg centrum. Fina duschutrymmen och plus för att man kan pausa varmvattnet under dusch. Barnen, 4 och 7 år, är fullt nöjda med parkområdet m hoppkudde och annat. Stranden just vid campingen har bjudit på krabbfiske men badet är finare på Skreastrand dit vi cyklat på 5-10 minuter.

Datum för vistelsen: juli 2019
2  Tack MalinVictoria
Omdömet skrevs 24 juni 2019 från mobil enhet

Vi bodde nu v.24 sön-fre i en 6 bäddars stuga med tillåtelse för husdjur. När vi kommer fram är receptionen stängd. Inga nycklar fram lagda. När vi får nycklar 50 minuter senare. Så finns de inte tillräckligt med porslin i stugan. Så vi kan äta. Nu efter resan blev vi upp ringda med städning av stugan var dålig. Fanns hund hår kvar och hundgodis och porslinet var inte riktigt rent. Ringde upp och fråga vart dom hade hittat hund godiset för våra hundar hade nämligen inte fått något hund godis denna veckan. Men de kunde dom inte svara på och dom visste inte heller var hund håret fanns. Disken diskas i deras diskmaskin som dom har i stugan. Så konstigt att inte de var rent som vi även fick rengöra silen på så fort vi kom dit. Men stugan hade ju varit besiktigad innan vi kom men kunde inte säga något datum. Ne som sagt otroligt missnöjd! Sen var stugorna jätte fina men efter allt krångel inte värt de någonstans!

Tack T37CUveronicaa
Omdömet skrevs 21 juni 2019 från mobil enhet

Välstädat och nära till havet är det positiva. Hade önskat mer aktiviteter och framförallt en snabb utcheckning såsom Apelviken har. Negativt att man inte får tillbaks pengarna man inte nyttjar på duschkortet.

Tack 273helenem