Nya Pallas Hotel(Falkenberg)(Mycket prisvärt!)
Gits Gard(Falkenberg)
  • Pool
Hallands Kustvandrarhem Falkenberg - B&B(Falkenberg)(Mycket prisvärt!)
  • Precis vid stranden
Hotell Vesterhavet(Falkenberg)
Orbitz.com
  • Bar/lounge
    Brogard(Falkenberg)
    TripAdvisor
    Omdömet skrevs 13 april 2018 från mobil enhet

Som Falkenbergsbo börjar man bli bortskämd med många fina restauranger och Ocean är absolut en av de bästa. Toppklass rakt igenom. Maten gudomlig. Servicen perfekt. Fantastiska viner på glas. Utsikten oslagbar. Vi stortrivs varje gång. Missa inte denna pärla. Rekommenderas.

Bodde här: april 2018, reste med familjen
    1  Tack LenaGbg
    Omdömet skrevs 26 mars 2018 från mobil enhet

Trevligt hotell som ligger direkt på stranden. Otrolig utsikt från de mycket rymliga och smakfullt inredda rummen. Bra sängar ger god sömn. Både dusch och badkar i badrummet. Även en fritt tillgänglig bastu i spa-avdelningen på tredje våningen. Mycket god frukost som serveras i restaurangen på havssidan av hotellet.

Bodde här: mars 2018, reste med vänner
    1  Tack Reine S
    Omdömet skrevs 15 januari 2018

Vi bodde här för två år sedan och var väldigt nöjda med vistelsen. Denna gång kom vi på en söndag vilket innebar att restaurangen var stängd men det visste vi innan vi bokade. Vi fick ett hörnrum med underbar havsutsikt. Fast det stormade och var kallt utomhus så njöt vi inomhus. Fina möbler, genomtänkt färgsättning och sköna sängar. Frukosten var god och innehöll något för alla smaker. Trevligt bemötande av personalen. Hit kommer vi fler gånger.

Tips för att välja rum: Rum mot havet är helt underbart.
    • Bodde här: januari 2018, reste som ett par
    Tack 235annr
    Omdömet skrevs 25 december 2017

Stora mysiga rum. Även de rum som inte vetter mot havet är trevliga och luftiga, Underbar restaurang vid havet!
    Mindre relax med jazzucci och bastu. Tyvärr helt utan rutor. Men på det stora hela en mycket bra och trevlig upplevelse.

• Bodde här: augusti 2017, reste i arbetet
    Tack Daniel O
    Omdömet skrevs 5 december 2017 från mobil enhet

Bodde på tredje våning, härlig utsikt över havet! Skön säng i ett stort rum. Kändes lite ödsligt på grund av storleken på rummet. Fina möbler men kunde inredas mysigare. Bra badrum, duschen lite för modern svår att handskas med. Handdukarna alldeles för små för i övrigt lyxig inredning!

Bodde här: december 2017, reste som ett par
    Tack Beppan49