Omdömet skrevs 21 februari 2020

En mycket trevlig spahelg med övernattning. Fullbokat med mycket folk när vi var där. Bra restaurang. Skön avslappnad stämning vid poolområdet. Perfekt att avsluta helgen med behandlingar. Mycket bra och trevlig personal. Vi kommer att åka hit igen.

Tack vali702020
Bobby Wallén, Ägare på Falkenberg Strandbad, svarade på det här omdömetSvarade 27 februari 2020

Hej vali702020,

Tusen tack för ditt fina omdöme om oss! Håller med dig om att ett besök hos oss, är perfekt att avsluta helgen på.
Kom snart tillbaka till oss!

Omdömet skrevs 21 februari 2020

Bra spa med lite utlandsresa känsla. Ett spa där även en person som har svårt att njuta och slappna av får Möjlighet att göra just detta. Fina ljusa rum och väldigt bra frukostbuffé. Personalen är otroligt trevliga

Tack j0sefinn0rberg
Bobby Wallén, Ägare på Falkenberg Strandbad, svarade på det här omdömetSvarade 21 februari 2020

Hej j0sefinn0rberg,

Många tack för ditt fina omdöme om oss! Blir varm i hela hjärtat!
Gillar din feeling med utlandskänsla! Precis så gillar vi att uppfattas!
Vill samtidigt passa på att önska dig en härlig helg!

Omdömet skrevs 21 februari 2020

Exklusiva detaljer som ger skillnad man vill uppleva om och om igen.
Dock världens smalaste rum.
Restaurang är av hög kvalitet, dock motsats för frukosten.
Läget med utsikten är oslagbart.
Mysiga brasor just lite överallt ger en spec känsla.

Tack lslm2020

Hej lslm2020,

Tusen tack för att du tagit dig tid att skriva om din upplevelse hos oss.
Nästa gång du kommer tillbaka till oss, så skall vi försöka ordna ett bredare rum åt dig. Annars får du njuta av vår härliga öppna brasa i vår lobby bar.
Hoppas vi ses snart igen!
Trevlig helg önskas också!

Omdömet skrevs 21 februari 2020

Ett avkopplande dygn i rofylld miljö med god mat och gott sällskap. Genom att skapa en harmoni av intryck blir man lugn i själ och sinne. Man åker därifrån med ett leende både på insidan och utsidan. Kommer absolut bli fler besök.

Tack 968elinf

Hej 968elinf,

Tusen tack för att du tagit dig tid att skriva så fint om oss!
Vi älskar när vi kan uppnå och sprida harmoni till våra gäster! Finns inget bättre!
Kom snart tillbaka till oss!

Omdömet skrevs 20 februari 2020

När man vill ha lite kvalitetstid och bara njuta en stund av vardagen...
Boka ett rum med havsutsikt - sååååå värt det!
Underbar miljö och väldigt goda drinkar vid poolbaren. Lite lyx i vardagen är aldrig fel❤️

1  Tack lilakaprifolerna

Hej lilakaprifolerna,

Tack så väldigt mycket för ditt fina betyg som du gett oss. Väldigt uppskattat!
Vi säger "Lite lyx i vardagen är alltid rätt", så skynda er tillbaka till oss.