Omdömet skrevs 1 februari 2020

Mysigt spahotell i fin omgivning nära havet. Härligt att kunna vara i poolerna fram till sent på kvällen och skönt att kunna slappna av i en bädd med öppen spis som sällskap. Återkommer gärna igen i framtiden.

Tack tissin2020
marielleeri, Service Manager på Falkenberg Strandbad, svarade på det här omdömetSvarade 1 februari 2020

Hej tissin2020,

Tack för dina fina ord om Falkenberg Strandbad!

Jag blir så glad att ni haft det så gott hos oss och njuta av våra fina miljöer med varma pooler och öppna brasor. Underbart!

Varmt välkomna snart igen!

Omdömet skrevs 1 februari 2020

Jag kan verkligen rekommendera Falkenberg strandhotell. Avkopplande och god mat. Jag uppgraderade till havsutsikt, det är en härlig känsla att vakna till den fantastiska vyn. Tycker att det är väldigt prisvärt.

Tack 526lena

Hej 526lena,

Tack för dina härliga ord om Falkenberg Strandbad!
Vad glad jag blir att ni haft det så fint hos oss och fått njuta ordentligt. Precis sådär som det ska vara!

Jag ser fram emot att välkomna er snart igen!

Omdömet skrevs 1 februari 2020

Bokade en övernattning med min man med 3 rätters och frukostbuffé. Servicen var väldigt bra speciellt i köket och maten var också jättegod! Retreat club delen var perfekt och relaxrummet var precis det man behöver efter ha badat.

Tack A2190GCsarah

Hej A2190GCsarah,

Tack snälla för dina underbara ord om Falkenberg Strandbad!

Riktigt fin läsning om ert besök hos oss med god middag, frukostbuffé och såklart härliga Retreat Club. En perfekt weekend i januari.

Välkomna tillbaka snart igen

Omdömet skrevs 1 februari 2020

Vi hade en riktigt mysig helg där vi blev ordentligt bortskämda av trevlig person, god mat och avkopplande spa! Ivory-ritualen var en skön genomgång för kroppen med flera olika behandlingar från topp till tå!

Tack bergsten69
BobbyW1225, Service Manager på Falkenberg Strandbad, svarade på det här omdömetSvarade 5 februari 2020

Hej bergsten69,

Wow, tack för din återkoppling till oss! Nu blir vi väldigt glada och stolta!

Hoppas du snart kommer tillbaka till oss!

Bästa hälsningar

Bobby Wallén

Omdömet skrevs 1 februari 2020

Avkopplande med väldigt god mat och service. Underbar spa ritual med många olika moment. Varma poler utomhus och inne. Perfekt utsikt från balkongen mot havet och stranden. En solig sommardag skulle ha lyft upplevelse ett par nivåer .

Tack Traveler281641

Hej Traveler281641,

Tack för dina fina ord om Falkenberg Strandbad!

Så gott att ni njutit av middag, Ivory-ritual och övernattning hos oss en dag i januari. Närheten till havet kan man aldrig klaga på minsann. ✨

Ni är hjärtligt välkomna tillbaka på nytt - kanske till sommaren för att uppleva sommarstaden Falkenberg i sin helhet?