Nya Pallas Hotel(Falkenberg)
Brogard(Falkenberg)
Kostnadsfri avbokning till den 02/08
Ocean Hotel(Falkenberg)
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

De sätter otroligt värde på gästens upplevelse och vill att man åker därifrån med en positiv känsla!

Härlig miljö, både i spa, hotell och restaurang. Fint och genomtänkt inredning. Som gjort för att komma ner i varv och stressa av.

Ivory upplevelsen på spa är något jag verkligen rekommenderar som extra guldkant på spaupplevelsen.

Fina rum, havsutsikt och veranda med sittmöbler.

Maten är snyggt upplagd och otroligt välsmakande! Dessutom kände jag mig trygg då de hade stenkoll på mina allergier!

Trevlig personal som vet vad service är!

Bodde här: april 2018, reste som ett par
Tack Jaana71
Julio C, Service Manager på Falkenberg Strandbad, svarade på det här omdömetSvarade 2 april 2018

Hej Jaana,

Det var roligt att ha dig tillbaka hos oss!
Vi har blivit duktigare på att kommunicera internt och det är roligt att se att det gick smidigt med med maten denna gång.
Jag hoppas att vi ses igen

Omdömet skrevs 31 mars 2018

Kan varmt rekommenderas! Speciellt nu efter att utbyggnaden och utebadet har tillkommit! Läget är också perfekt! Mitt på stranden och nära ex Ullared! Möjlighet till att nyttja spadelen till 14 på avresedagen gör att man verkligen får valuta för pengarna! Lunchen där var alldeles perfekt! Längtar redan tillbaka!

Tack skillermo

Hej Linda,

Tack för en toppen recension!
Hoppas vi ses redan till sommaren

Omdömet skrevs 30 mars 2018

Fantastiskt helhetsupplevelse, att kunna slappna av på så många ställen inom denna SPA anläggning. Att sedan kunna äta lunch och middag som även var en kulinarisk upplevelse. Åk dit och upplev vi kommer att göra om det

• Bodde här: mars 2018, reste med familjen
1  Tack Anders S
Julio C, Service Manager på Falkenberg Strandbad, svarade på det här omdömetSvarade 31 mars 2018

Hej Anders,

Ni upplever oss på det bästa sättet och vi kunde inte vara gladare att få läsa detta!
Tack så mycket för din fina recension, vi ser fram emot ert nästa besök.

Omdömet skrevs 27 mars 2018

Mysigt ställe med bra mat och sköna sängar . Fina rum finns med balkong ut mot havet . Frukosten mer än god. Bra utbud och vällagade varma rätter. Poolerna rena och fina , dock svår att få plats på relaxbäddarna men lyckas man är bäddarna vid öppna brasan de bästa . Så mysigt.

Tack Sonyajacobsson
Julio C, Service Manager på Falkenberg Strandbad, svarade på det här omdömetSvarade 28 mars 2018

Hej Sonyajacobsson,

Så härligt att allt var till belåtenhet under ert besök. Eftersom ni tyckte om oss så vill jag skulle rekommendera vår kollega i Ystad, de ligger också vid havet och fler goa sängar att relaxa på
Hoppas vi ses igen!

Omdömet skrevs 26 mars 2018

Bra service, trivsamt, det enda va färgen på rummets väggar som jag tyckte va allt för skrikig. Annars var det helt fantastiskt. Tråkigt också att det inte stod bättre information om när utomhus poolen stängde för kvällen så vi missade den biten tyvärr.

Tack Donkeltina

Hej Donkeltina,

Jag ska ta din input vidare med spa personalen, annars roligt att du trivdes hos oss!