Hotell Vesterhavet(Falkenberg)
Gits Gard(Falkenberg)
  • Pool
201206 av 3 478 omdömen
Omdömet skrevs 30 mars 2018

Fantastiskt helhetsupplevelse, att kunna slappna av på så många ställen inom denna SPA anläggning. Att sedan kunna äta lunch och middag som även var en kulinarisk upplevelse. Åk dit och upplev vi kommer att göra om det

• Bodde här: mars 2018, reste med familjen
1  Tack Anders S
Julio C, Service Manager på Falkenberg Strandbad, svarade på det här omdömetSvarade 31 mars 2018

Hej Anders,

Ni upplever oss på det bästa sättet och vi kunde inte vara gladare att få läsa detta!
Tack så mycket för din fina recension, vi ser fram emot ert nästa besök.

Omdömet skrevs 27 mars 2018

Mysigt ställe med bra mat och sköna sängar . Fina rum finns med balkong ut mot havet . Frukosten mer än god. Bra utbud och vällagade varma rätter. Poolerna rena och fina , dock svår att få plats på relaxbäddarna men lyckas man är bäddarna vid öppna brasan de bästa . Så mysigt.

Tack Sonyajacobsson
Julio C, Service Manager på Falkenberg Strandbad, svarade på det här omdömetSvarade 28 mars 2018

Hej Sonyajacobsson,

Så härligt att allt var till belåtenhet under ert besök. Eftersom ni tyckte om oss så vill jag skulle rekommendera vår kollega i Ystad, de ligger också vid havet och fler goa sängar att relaxa på
Hoppas vi ses igen!

Omdömet skrevs 26 mars 2018

Bra service, trivsamt, det enda va färgen på rummets väggar som jag tyckte va allt för skrikig. Annars var det helt fantastiskt. Tråkigt också att det inte stod bättre information om när utomhus poolen stängde för kvällen så vi missade den biten tyvärr.

Tack Donkeltina

Hej Donkeltina,

Jag ska ta din input vidare med spa personalen, annars roligt att du trivdes hos oss!

Omdömet skrevs 26 mars 2018

Mycket trevligt spa. God mat i restaurangen. Vi upplevde spa delen som lite lugnare på avresedagen. Så gillar man lugn och ro så ta spa delen då. Väldigt fina och goda drinkar i spa baren. Det va även ett musik quiz på lördag kvällen som lät kul.

Tack Emma P

Hejsan Emma,

Riktigt roligt att få läsa din recension, min favoritdrink i spa är Sangrian
Hoppas vi ses snart igen!

Omdömet skrevs 24 mars 2018

Ett fantastiskt ställe att koppla av på. Fantastiska rum med havsutsikt.Underbara sängar. Trevligt spa.Toppenservice överallt.En skicklig kock som lagar helt underbar mat.Mysig stämning och rent och snyggt överallt. Åk hit!! Finns inget att klaga på.

1  Tack veramak
Julio C, Service Manager på Falkenberg Strandbad, svarade på det här omdömetSvarade 26 mars 2018

Hej Veramak,

Det är helt underbart att få läsa detta, jag ska förmedla detta vidare till personalen
Hoppas vi ses snart igen!