Travelocity
StayForLong
Hurb
1 9671 972 av 4 652 omdömen
Omdömet skrevs 11 juni 2017

Vi provade Ivory paketet och det var fint med 6 olika små behandlingar. Maten på restaurangen var inte mycket men väldigt bra! Läget är väldigt fint och span väldigt väl strukturerad för en fin avslappning samt upplevelse. Definitivt rekommenderar att prova!

Tack Giuseppe L
Edward E, Kundansvarig på Falkenberg Strandbad, svarade på det här omdömetSvarade 12 juni 2017

Hej, och tack för ditt omdöme!

Vad härligt att ni fick en positiv upplevelse hos oss på Strandbaden!

Även tack för feedbacken i restaurangen. Vi vill självklart att ni skall känna er hundra procent mätta och belåtna när ni lämnar bordet. Så detta skall ses över!

Även super roligt att ni uppskattar spat. Det värmer och jag hoppas ni känner ett sug över att komma tillbaks!

Tack igen, så hoppas jag vi ses snart!

Omdömet skrevs 11 juni 2017

Mysig atmosfär. Vackert och smakfullt, Mycket trevlig och hjälpsam personal. Lugnt och avkopplande SPA. Mycket bra med tillgången till Klitterbadet. Trevliga omgivningar, där besök i stan är värdefullt. Särskilt uppskattades doktorspromenaden med dess vackra natur. Mycket bra och trevlig restaurang med mycket god mat.

Tack Jan-Erik T

Hej, och ett stort tack för ditt fina omdöme!

En 5-poängare, detta värmer och uppskattas enormt vill jag lova!

Bra beskrivet och det låter som vi möjligen har skapat oss återkommande gäster, vilket betyder mycket för oss!

Glad att ni kunde njuta av vår anläggning, likaså med våra vackra omgivningar här på Skrea strand!

Tack igen, så hoppas jag vi ses snart!

Omdömet skrevs 11 juni 2017

Mysigt hotell, god mat och bra spaupplevelse. Hade ett deluxerum med havsutsikt och det var härligt. Nya spadelen var väldigt fin och trevligt att man kunde beställa drinkar. Enda som saknas är jacuzzi.

2  Tack Monika A

Hej, & tack för ditt omdöme!

Underbart att höra, om er spa-upplevelse och att ni hade det mysigt!

Deluxe-rummen är ju för härliga ut mot vackra Skrea strand. Glad att ni kunde njuta av den fina utsikten och mysa ordentligt!

Jag kan glädja dig med att, jacuzzi är på gång! Vår splitter nya ute-del av spat, står färdig runt midsommar. Där kommer vi bland annat ha en champagne bubbel-pool och två bassänger.
Sedan stora, super-mysiga solsängar där ni kan sträcka på er och somna till i eftermiddagssolen!

Jag hoppas vi ses igen!

Omdömet skrevs 10 juni 2017 från mobil enhet

Då var vi här förväntansfulla och får ett alt såmycket sämre än vår första vistelse hos er när det gäller rummet! ingen terrass ingen telefon och jätte litet samt skitigt på den super lilla balkongen där man inte ens kan sitta ordentligt. Det här kändes inte så roligt. Men det innebär i alla fall att total upplevdes redan som negativinnan start! Tack för en god ansats men det här känns jättetråkigt och varför har ni inga telefoner på rummet!
Skickat från min iPhone

Tack Lena A

Hej Lena,

Jag får börja med att be om ursäkt och säga hur tråkigt det är att vi inte lyckas leverera!
Det gör enormt ont att höra, då jag vet att vi kan så mycket bättre!

Jag tar åt mig av vad du skriver, och jag tackar för att du delar med dig!

Vänligen maila mig på edward@strandbaden.se
Så skall vi se till att komma fram till en gemensam lösning!

Ser fram emot att höra från dig,

Omdömet skrevs 10 juni 2017

Det ligger otroligt fint vid havet med underbart fint spa. Rummet var underbart fint och välstädat. Skulle verkligen rekommendera Falkenberg Strandbad. Det är lätt att ta sig dit och finns gott om parkeringsplatser.

Tack Jonas H

Hej Jonas, och stort tack för ditt omdöme!

Underbar läsning, verkligen!
Vi gläds av att du delar med dig av din positiva upplevelse men framför allt att du hade det så bra hos oss!

Jag hoppas att vi ses igen, så vi får ta hand om er fler gånger!

Snart öppnar nya ute-delen av spat, så håll koll på hemsidan runt midsommar så kommer ni kunna ta del av bra erbjudanden så ni får komma tillbaks och testa det!

Tack igen, Jonas!