Travelocity
Orbitz.com
Priceline
Omdömet skrevs 15 januari 2021 från mobil enhet

Litet mysigt hotell för dom varma månaderna. Med -7 utomhus blir det ganska kallt inomhus trots full värme i rummet. Fläckiga handdukar och hårstrån i sängen bla. Pga corona var frukost en enkel självbetjäning i foajén. Helt ok förutom att kaffet i termosen inte var varmt. Så med tanke på omständigheterna och standard och innetemp anser jag att priset var för högt.

Datum för vistelsen: januari 2021
Tack Z1564WEpeterj
Omdömet skrevs 8 augusti 2020 från mobil enhet

Mysigt boende för familj med tonåringar. Eget kök med spis och kyl mm passade oss fint.
Mysigt trädgård där vi åt frukost och trivdes fint bland all växtlighet. Lite enklare frukost med allt som behövs fanns och smakade fint.
Vi kommer tillbaka

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack M1981NQmarias
Omdömet skrevs 25 juni 2020 från mobil enhet

Underbar trädgård att hämta sig i efter dagens cykling, man köpte enkelt fina och svala öl i receptionen. Rummen var utmärkt rena och lagom stora samt till ok pris.
Vi gick/cyklade enkelt och kort in till stan och provade quiz på stans rockpub.
Härlig frukost tidigt för cyklister med mycket att välja på.
Vi kommer gärna tillbaka

Tack 406lennartd
Omdömet skrevs 20 juni 2020 från mobil enhet

Bodde en natt på detta hotell med familjen. Mysigt och charmigt hotell med fin trädgård. Rummen är stora och rena. Intedningen är enkel men funkar. Bra sängar, rent och fräscht. Frukosten är ok. Inga varmrätter. Rekommenderar detta mysiga hotell.

2  Tack Rezai78
Omdömet skrevs 13 juni 2020 från mobil enhet

Är mycket förtjust i hotellet som är helt i min smak. Nästan mitt i stan, men i rofylld, avskild miljö. Skön välskött trädgård med statyer, vattenplask m.m. Trevlig personal. God frukost i vacker miljö. Vill verkligen rekommendera hotellet för den som söker vila och ro.(fick plötsligt infallet att det kanske kunde likna Badehotellet eller Fawlty Towern lite)
Det enda negativa är att vi fick betala ganska mycket mer än priset för dagen (..man får gilla läget, suck)

Tack toivow581