FindHotel
Travelocity
Orbitz.com
Omdömet skrevs 25 juni 2020 från mobil enhet

Underbar trädgård att hämta sig i efter dagens cykling, man köpte enkelt fina och svala öl i receptionen. Rummen var utmärkt rena och lagom stora samt till ok pris.
Vi gick/cyklade enkelt och kort in till stan och provade quiz på stans rockpub.
Härlig frukost tidigt för cyklister med mycket att välja på.
Vi kommer gärna tillbaka

Tack 406lennartd
Omdömet skrevs 20 juni 2020 från mobil enhet

Bodde en natt på detta hotell med familjen. Mysigt och charmigt hotell med fin trädgård. Rummen är stora och rena. Intedningen är enkel men funkar. Bra sängar, rent och fräscht. Frukosten är ok. Inga varmrätter. Rekommenderar detta mysiga hotell.

2  Tack Rezai78
Omdömet skrevs 13 juni 2020 från mobil enhet

Är mycket förtjust i hotellet som är helt i min smak. Nästan mitt i stan, men i rofylld, avskild miljö. Skön välskött trädgård med statyer, vattenplask m.m. Trevlig personal. God frukost i vacker miljö. Vill verkligen rekommendera hotellet för den som söker vila och ro.(fick plötsligt infallet att det kanske kunde likna Badehotellet eller Fawlty Towern lite)
Det enda negativa är att vi fick betala ganska mycket mer än priset för dagen (..man får gilla läget, suck)

Tack toivow581
Omdömet skrevs 5 mars 2020

Mysigt hotell och trevlig personal. Enda minuset är att en dag när jag kom tillbaka till hotellet var rumsdörrarna öppna för att de hade tvättat mattor. Det hade varit bra för mig att veta på förhand för jag hade lämnat min dator och andra värdesaker på rummet eftersom jag inte behövde släpa med mig dem den dagen. Vemsomhelst hade kunnat gå in och stjäla ens saker. Det kändes lite olustigt.

I övrigt var det bra.

Datum för vistelsen: oktober 2019
Restyp: Reste ensam
Tack Thjooo
Omdömet skrevs 11 februari 2020 från mobil enhet

Ett riktigt trevligt hotell med personlig touch med perfekt läge om man vill vara nära Falkenberg centrum. Bästa med stället är att de har 4-bäddsrum med pentry, vilket passade oss 4 vänner perfekt! Rent och fräscht. Enklare frukost serverades i bottenvåningen där även spa låg. Bastu, utomhusbubbelpool och möjlighet att boka massagebehandling.

Datum för vistelsen: februari 2020
1  Tack annsofief208