“Fantastisk pasta”
Omdöme om Skrea Matbruk

Skrea Matbruk
Rankad som nr 27 av 94 Restauranger i Falkenberg

Vi blev tipsade av vänner och lyckades få bord! Vi åt helt magisk pasta både jag och min sambo. Tiramisu till dessert och det var inte den bästa jag ätit, saknades lite mer kräm för mitt tycke men fantastiskt mysig miljö. Kan verkligen rekommendera ett besök här om man är i trakterna!

Datum för besöket: augusti 2021
Tack mariamyrberg

Omdömet skrevs 17 juni 2021 från mobil enhet

Specialite pasta med olika tillbehör.
Går inte att misslyckas med fina råvaror.
Rigatoni med mozzarella, basilika och tomatsås kan låta simpelt, men smaken på tomatsåsen var så god.
Dessert med "allt", jordgubbar, maränger, lemoncurd, grädde. Mums!
Trevlig serveringspersonal.
Mysig och annorlunda restaurangmiljö.

Datum för besöket: juni 2021
2  Tack Anna-LenaG
Omdömet skrevs 10 juni 2021 från mobil enhet

Mycket trevligt mottagande med väldigt trevlig miljö fastän det var solsken. På det en mycket god mat trots att vi delade på förrätterna

Datum för besöket: maj 2021
Tack hakanolsen
Omdömet skrevs 27 augusti 2020 från mobil enhet

Vi blev rekommenderade av några vänner att besöka denna restaurang som enligt dom skulle vara ”hallands bästa”, och vi kan inte göra annat än att hålla med! Fantastiska rätter på bra råvaror, en mysig atmosfär, och superhärlig personal! Toppen rakt igenom!

Datum för besöket: augusti 2020
Tack 207samuell
Omdömet skrevs 5 augusti 2020 från mobil enhet

Mysigt. Ombonat, lite bullrigt med bra musik. Möts av underbara dofter i dörren. Avslappnat med många familjer och barn. God pasta, inte wow men gott och vällagat. Köp en skärmaskinen till charken, och servera den lite mer tempad; smakar mer då..pliktskyldiga desserter,. Larven som slank med på sonens pastagarni gör inget, men ev något mer än en ursäkt hade uppskattats..

Datum för besöket: augusti 2020
Tack 243haraldb

Resenärer som tittade på Skrea Matbruk tittade också på

Falkenberg, Hallands län

Besökt Skrea Matbruk? Berätta vad du tyckte!