“Köket Falkenberg”
Omdöme om Köket Falkenberg

Köket Falkenberg
Rankad som nr 5 av 84 Restauranger i Falkenberg
Omdömet skrevs 1 april 2018

Jag förstår att ni fått utmärkelser i white guide, för det var längesedan jag hade en så trevlig upplevelse av både mat och service på resturang, så jag kan varmt rekommendera köket, jag lagar mycket mat själv och vet hur det ska smaka, så ibland blir man besviken när man betalar dyra pengar för något som man tillagar bättre själv. Men köket levererade,fantastiska smaker lite otippade men otroligt gott, och en lika fantastisk service man kände sig verkeligen speciell från man kom till man gick.

Omdömen sammanställs i samarbete med den här restaurangen
Tack Anneli Ö
Knutur K, Head Chef på Köket Falkenberg, svarade på det här omdömetSvarade 4 april 2018

Hej Anneli Ö,

Vi är väldigt stolta över den nomineringen, tack för fina ord och att du tar dig tid. Här vill vi att alla ska känna sig som en i gänget. Välkommen åter!

Omdömet skrevs 20 mars 2018

Besöket i Köket var en upplevelse utöver det vanliga! Vi blev placerade vid köksön där kockarna arbetade. Där kunde vi följa både tillagning och småprata lite. Maten var utsökt med spännande smakkombos och personalen var jättetrevlig.

Omdömen sammanställs i samarbete med den här restaurangen
Tack krick0lina

Hej krick0lina,

Tack för dina fina ord, att gå på restaurang ska vara roligt men en upplevelse i alla former, gläder mig att er kväll blev så lyckad. Hoppas vi ses snart igen, varmt välkomna!

Omdömet skrevs 18 mars 2018

Efter en SPA eftermiddagen kom vi vid 20 tiden till Köket. Började med 4 smakprov vid soffan inkl första vinet. Vi hade sedan två platser vid den stora köksön där vi följde kockarnas metodiska skapande av alla fem rätter till oss och andra gäster.
Uppläggningen var fantasifulla och goda. Passande vin serverades. Personalen berättade engagerat om allt som serverades.

Tack Lars S

Hej Lars S,

Tack för dina fina ord, gläder mig att eran kväll blev så lyckat. Hoppas vi ses snart igen!

Omdömet skrevs 4 mars 2018 från mobil enhet

Att komma till Köket är som att komma hem till någon. Lite småprat och lite bubbel innan middagen börjar. Det personligt bemötande fortsätter, med tydliga presentationer av rätterna. Det känns verkligen som att all personal trivs. Och allting smakar magiskt. När kvällen är över vet vi en sak; hit kommer vi tillbaks!

Tack Sverker S

Hej Sverker S,

Tack för fina ord, hoppas vi ses snart igen. Varmt välkommen!

Omdömet skrevs 13 februari 2018

En av de bästa matupplevelser vi haft. Mycket trevlig personal, mat och dryck är fantastisk. Hit skall vi igen!!!

Tack Anders B
Knutur K, Head Chef på Köket Falkenberg, svarade på det här omdömetSvarade 20 februari 2018

Hej Anders B,

Tack för att du skriver till oss och det gläder mig att höra att era upplevelse blev så bra! Hoppas vi ses snart igen!

Knutur

Resenärer som tittade på Köket Falkenberg tittade också på

Falkenberg, Hallands län

Besökt Köket Falkenberg? Berätta vad du tyckte!