Spara

Halmstad, Sverige
från mobil enhet
Läs alla 9 omdömen

Omdömet skrevs 10 februari 2020 från mobil enhet

Stort varuhus med massor av varor för.hemmet. Särskilt stor avdelning belysning,godis. Finns även en del.andra butiker samt fik.
Bra med parkering och lätt att hitta.

Datum för upplevelsen: februari 2020
Tack billycbxsix
Omdömet skrevs 19 maj 2019

Vare sig det är en regnig eller solig dag kan det vara värt att besöka Fynda Köpcenter. Här finns allt för alla åldrar och alla behov. Barn såväl som vuxna. Stor parkering och bra priser. Storinköp av familjens förbrukningsvaror rekommenderas.

Datum för upplevelsen: maj 2019
Tack CoachHalmstad
Omdömet skrevs 29 januari 2019 från mobil enhet

För oss är detta ett måste varje gång vi är i sommarhuset. Här finns allt mellan från godis till möbler och inredning. Man hittar alltid något att fynda.

Datum för upplevelsen: januari 2019
Tack Jenzag
Omdömet skrevs 24 oktober 2018 från mobil enhet

Köpcentrum med fokus på själva Fynda, där du hittar allt från värmeljus till tavlor, hundmat, bygg, husgeråd, leksaker, möbler heminredning och en gigantisk hörna med ljuskällor. Inte billigare här än övriga butiker men bekvämt att kunna handla allt under samma tak. I själva köpcentra finns bl a allt för din baby, skoaffär, enklare klädbutik och glas & porslin. För den kaffestugan finna ett bra litet fik och bra toaletter i anslutning. Närhet till andra butiker såsom Jysk, Korshags fisk, Secondhand, Svenssons utemöbler bli a. Pizzeria runt hörnet och tanka kan du göra på två stationer.

Datum för upplevelsen: oktober 2018
Tack LenaFbg
Omdömet skrevs 30 september 2018 från mobil enhet

Brukar åka hit och handla när det är något till lamporna hemma.
Dom har stort utbud på deras elavdelning. Även deras fiske grejer är prisvärda.
Har även handlat matta till vårt uterum här. De som är billigt här är deras almanackor.
Dom har det mesta här varför åka till Ullared?
Kommer absolut hit igen!

Datum för upplevelsen: september 2018