Spara
Höjdpunkter från omdömen
Rolig shopping

Fynda är lite annorlunda som affärsidé. Där finns fler intressanta butiker såsom Kullens skoaffär ... läs mer

Omdömet skrevs 7 mars 2020
Lilunk
Varberg, Sverige
från mobil enhet
Tandyresenär

Stort varuhus med massor av varor för.hemmet. Särskilt stor avdelning belysning,godis. Finns även ... läs mer

Omdömet skrevs 10 februari 2020
billycbxsix
Halmstad, Sverige
från mobil enhet
Läs alla 9 omdömen

Omdömet skrevs 30 september 2018 från mobil enhet

Brukar åka hit och handla när det är något till lamporna hemma.
Dom har stort utbud på deras elavdelning. Även deras fiske grejer är prisvärda.
Har även handlat matta till vårt uterum här. De som är billigt här är deras almanackor.
Dom har det mesta här varför åka till Ullared?
Kommer absolut hit igen!

Datum för upplevelsen: september 2018
Tack ztam
Omdömet skrevs 28 juli 2018 från mobil enhet

Rekommenderas!!! Där finner du lite av typ ALLT!
Godisavdelningen är väldigt uppskattad av barnen!
Där finner vi sågottsom allt vi behöver, bara livsmedel som saknas.
Har DU inte varit på Fynda i Falkenberg så besök det!!

Datum för upplevelsen: juni 2018
1  Tack Hanna S
Omdömet skrevs 15 juni 2018

Se alla dåliga omdömen på deras sida på FaceBook.
Undvik! Dem är dåliga att svara på. Ingen reklamation hantering. UNDVIUK!

Datum för upplevelsen: mars 2018
Tack Dima L
Joakim W, Ägare på Fynda Kopcenter, svarade på det här omdömetSvarade 9 juli 2018

Hej.
Tråkigt att höra att du har haft en dålig upplevelse hos oss. Vi skulle gärna vilja höra mer varför du är så missnöjd, så att vi kan bli bättre i framtiden.

Kan du inte skicka ett mail till oss och berätta mer? Maila till info@fynda.se och märk mailet med Tripadvisor.

(Vi har såklart en reklammationsavdelning och på Facebook har vi 4.1 stjärnor i genomsnittsbetyg.)

Mvh
Joakim