“Charmigt ställe med personlig touch”
Omdöme om Annas Bakgård

Annas Bakgård
Rankad som nr 35 av 84 Restauranger i Falkenberg
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Supermysigt cafe! Härlig personlig service! Ser gästen och man känner sig välkommen!
Gott och hemlagat fika! Charmig miljö, både ute och inne! Möjlighet att göra sina egna våfflor!

Tack Jaana71

Omdömet skrevs 14 augusti 2017 från mobil enhet

Här finner du ett café mitt i Falkenberg med hög mysfaktor. Små mysiga bord i ett gammalt boningshus eller sitt ute på bakgården som var lugn och fräsch.
Fina bakverk och klart godkänt enklare rätter. Trevlig personal som var serviceinriktade. Väl värt besöket!

Tack Pappabrun
Omdömet skrevs 12 augusti 2016

Kaffet var riktigt bra för att inte tala om de hembakta pajerna. Mysig miljö i ett gammalt hus både inne och ute. Bra ställe att träffas på.

Tack JohaniBromma
Omdömet skrevs 10 juni 2018

Omdömet skrevs 20 augusti 2016 från mobil enhet

Resenärer som tittade på Annas Bakgård tittade också på

Falkenberg, Hallands län

Besökt Annas Bakgård? Berätta vad du tyckte!