“Gott men dyrt ”
Omdöme om Rådhustorget No:1A

Rådhustorget No:1A
Rankad som nr 26 av 85 Restauranger i Falkenberg
Omdömet skrevs 25 augusti 2018 från mobil enhet

Väldigt god mat! Vi åt lunch och var nöjda. Den enda nackdelen var att maten serverades på en assiett = väldigt liten portion.. Gick tyvärr fortfarande hungrig därifrån.

Tack Marie B

Omdömet skrevs 23 juli 2018 från mobil enhet

Var här på en vardagslunch. Okunning personal som inte verkade ha koll på läget och bemötte inte heller trevligt när det dröjde. Maten var medelmåttig, där burgaren serverades med chips (inte pommes utan chips) och portionerna var ganska små.

1  Tack Louise L
Omdömet skrevs 22 juli 2018 från mobil enhet

Väldigt god och vällagad mat! Dock lite små portioner (maten serverades på en assiett) för den hungrige och kanske något för dyrt...

Tack blommann
Omdömet skrevs 31 maj 2018 från mobil enhet

Inte alldeles lätt när man kommer till ny stad. Vad, hur väljer man.
Ibland chansar man, ibland lyckas man.
Den lilla pärla såg vi aldrig komma, faktiskt.
Ett gott betyg är alltid att ”infödingarna” går dit...
Oerhört trevlig, säljande personal. Kunnig kring menyn, konceptet med komplett meny, utvalda vinet sitter som en smäck.
Kan varmt rekomderas.

Tack Errwe_Sweden
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Trevlig, vällagad och rustik påskmeny. Hamburgarna till barnen var också helt ok. Kommer gärna tillbaka.

Tack Åse M

Resenärer som tittade på Rådhustorget No:1A tittade också på

Falkenberg, Hallands län

Besökt Rådhustorget No:1A? Berätta vad du tyckte!