“God mat och fantastisk service”
Omdöme om Rådhustorget No:1A

Rådhustorget No:1A
Rankad som nr 26 av 84 Restauranger i Falkenberg
Omdömet skrevs 22 juli 2017 från mobil enhet

God mat och inte bara den självklara restaurangmaten i en mindre stad.

Fantastiskt engagerad personal som fick alls att känna sig välkomna och upplevelsen av god service.

Tack Jenny R

Omdömet skrevs 8 juli 2017 från mobil enhet

Avslutade även kväll nummer två på detta härliga ställe.
Trevligt bemötande och proffsigt gjorda drinkar av "tjejen från Lissabon"
Ses nästa år igen....

Tack Anneli L
Omdömet skrevs 1 maj 2017 från mobil enhet

Väldigt god mat. Lite små portioner och tyvärr i kallaste laget. Trevlig kunnig personal. Ostbrickan jättegod. Fräscht ställe. Prisvärt.

Tack annekarnehedhorn2016
Omdömet skrevs 10 april 2017 från mobil enhet

Var här med ett par vänner en Torsdag när de kör "Smaka på.. " ett land som står i fokus med en bestämd 3-rätters med dryck. En riktig kanonidé tyckte vi alla i sällskapet. Denna kväll var det Grekland som stod i fokus.

Förrätten och varmrätten var båda väldigt goda och vällagade, desserten var också väldigt god och vällagad men vi tyckte nog ej det var så grekiskt kanske.

Likväl den satta drycken passade bra till menyn och vi alla 3 var nöjda och kommer definitivt att återkomma!

PS. Både drinkmenyn och vinlistan sticker ut, på ett bra sätt! 10p! Ds.

Tack Saja8685
Omdömet skrevs 12 november 2016 från mobil enhet

Firade J-Dagen på Rådhustorget No:1
Denna vinterns första julöl sedan var det mycket bra mat med mycket gott vin rekommenderat av vår fantastiska servitris.
Hon var behjälplig pigg o glad.
Detta är ett väldigt mysigt ställe om man bara vill äta lite eller bara ta en öl, ett glas vin mm. Ett av stans absolut trevligaste ställe.
Stefan, Ulrika, Helen, Olof

Tack Stefan I

Resenärer som tittade på Rådhustorget No:1A tittade också på

Falkenberg, Hallands län

Besökt Rådhustorget No:1A? Berätta vad du tyckte!