Nya Pallas Hotel(Falkenberg)
  • Pool
Ocean Hotel(Falkenberg)
Brogard(Falkenberg)
Omdömet skrevs 12 maj 2018

Välskött hotell och välkomnande personal. Suverän innergård med möbler i solen. Lugnt område men ändå nära till centrum. Bekväma sängar och klart godkänd frukost om man inte vill ha varm mat. Perfekt med parkering i anslutning till hotellet. Kan mycket väl tänka oss att återkomma.

• Bodde här: maj 2018, reste med vänner
Tack LenaN582
Omdömet skrevs 6 maj 2018 från mobil enhet

Mkt trevlig personal
Fräsch frukost.
Jättefint boende.
Trevliga möbler
Fint rum med toppentoalett.
Vacker innegård
Ligger fint vid ån.
Kan varmt rekommendera detta boende.
Personal och ägare ville att vår korta vistelse skulle bli så bra som möjligt

Bodde här: maj 2018, reste som ett par
Tack Rikard G
Omdömet skrevs 16 april 2018 från mobil enhet

Ett mycket mysigt och väldigt fräscht hotell. Bra sängar och vänligt bemötande. Ingen gigantisk frukost men absolut fullt tillräcklig. Ligger bra vid Ätran med närhet till bra restauranger. Kan klart rekommenderas.

Bodde här: april 2018, reste som ett par
Tack Patrik L
Omdömet skrevs 28 februari 2018

Rummet var rent, snyggt, fantastiskt fräscht och smakfullt. Bonus var utsikten över Ätran. Lägg därtill ett suveränt mottagande och bemötande utav värdparet Annika och Stefan, så förstår väl var och en att man inte kan begära mycket mer. Å det varmaste kan vi rekommendera detta hotell, som har det mesta.

Iris & Percy

Tips för att välja rum: Själva fick vi rum 21 och det kan man banne mig inte klaga på!
  • Bodde här: februari 2018, reste som ett par
Tack 324percyp
Omdömet skrevs 2 januari 2018

Helt underbart hotell i centrala Falkenberg. Omsorgsfullt renoverat med en känsla av att komma hem! Lugnt, och mysigt! Väldigt trevlig personal som gjorde att vi kände oss välkomna! Vi rekommenderar verkligen detta hotell och återkommer gärna!!

• Bodde här: december 2017, reste som ett par
Tack vafflan10p