“Så goda bakverk!”

Borgmästargården Kafé & Konditori
Rankad som nr 11 av 84 Restauranger i Falkenberg
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

På besök i Falkenberg gick vi in på Borgmästargården för att ta en lättlunch med några frallor, men när vi såg bakverken kunde vi inte stå emot dem, så det blev både delarna. Allt va väldigt gott!

Fon lokal, men inte så många sittplatser.

Tack Stephan C

Omdömet skrevs 4 november 2017 från mobil enhet

Härligt café och lunchställe i en superskön och avslappnade miljö. Provade Borgmästarlunchen. Perfekt sallad och till det underbar dessert och riktigt gott kaffe. Allt i skönt porslin. Kommer garanterat hit flera gånger!!!

Tack Mjauu74
Omdömet skrevs 5 september 2017 från mobil enhet

Mysigt, stilfullt och lite gammaldags inrett kafé. Jag åt en fräsch matig sallad och en mycket god kopp kaffe. Personalen är supertrevlig och tillmötesgående!!

Tack Rebecca E
Omdömet skrevs 15 augusti 2017 från mobil enhet

Mysig lokal och trevlig personal. Finns även så man kan sitta ute. Gott kaffe från Slöinge kafferosteri, valde en Frukt & Nötmacka som var ljuvligt god. Intressant med historien om borgmästaren. Hit återvänder vi!

Tack AgnetaE2013
Omdömet skrevs 9 augusti 2017 från mobil enhet

Fantastiskt utbud av goda saker. Ville beställa ALLT. Ganska trångt mellan borden. Inget för förtroliga samtal. De unga tjejerna som jobbade där var jättegulliga o serviceminded .

Tack Anita A

Resenärer som tittade på Borgmästargården Kafé & Konditori tittade också på

Falkenberg, Hallands län

Besökt Borgmästargården Kafé & Konditori? Berätta vad du tyckte!