“Gott och trevligt”

Hermans Restaurang & Nöje
Rankad som nr 18 av 84 Restauranger i Falkenberg
Kök: Gastropub
Beskrivning: Familjeinriktad restaurang med en bred meny med mycket lokalproducerade råvaror som toppar upp med olika nöjen som t.ex. popquiz, trubadurer, dans m.m.
Omdömet skrevs 1 april 2018

En trevlig måltid och fin service. Vi var ett stort sällskap och kom dessutom sent men maten smakade utmärkt och servicen var trevlig och uppmärksam.

Tack KickiK5
Pelle A, Ägare på Hermans Restaurang & Nöje, svarade på det här omdömetSvarade 3 april 2018

Tack Kicki för din recension!
Det är tack vare gäster som Er som gör att vi tycker det är kul att leverera service och matupplevelse i bästa klass!
Varmt välkomna tillbaka till oss!
Med vänliga hälsningar!

Omdömet skrevs 3 januari 2018

Har under många år anordnat med våra personalfester samt middagar för våra kunder. Kan varmt rekommenderas till alla. Vi har varit allt från 2 personer till 125.

Tack dennisfalkenberg
Omdömet skrevs 23 november 2017

Gick dit för att äta en god middag och beställde mat. Vi fick in förrätten som var fantastiskt god. Men sedan blev det något missförstånd. Vi satt ganska länge och väntade på vår mat. Tänkte inte så mycket på det för vi hade en flaska gott vin och var inte stressade. Till slut såg jag att en servitörerna upptäckte att vi inte fått in huvudrätten. Han vände genast och försvann in i köket. Kom direkt tillbaka till oss och ursäktade sig och lovade att maten skulle komma snarast. Det gjorde den ju med och den var också väldigt god. Så även om det blev något missförstånd mellan förrätt och huvudrätt så hade vi en oerhört trevlig kväll med god mat.

Tack Peter K
Pelle A, Ägare på Hermans Restaurang & Nöje, svarade på det här omdömetSvarade 24 november 2017

Hej!
Ja tyvärr så kan det bli missuppfattningar mellan servering och kök och tvärtom! Någonstans brast det i kommunikationen och vi ber givetvis om ursäkt för det inträffade, nu verkar det som att ni trots vår miss var nöjda med ert besök och det tackar vi stort för!

Vi är väldigt glada att ni fick en bra och trevlig kväll och att ni var nöjda med maten som vi serverade er, när den väl kom på bordet :-)

Varmt välkomna tillbaka till oss!
Mvh

Omdömet skrevs 7 september 2017 från mobil enhet

Vi var ett tjejgäng som skulle fira en födelsedag och gick hit för att äta, vilket vi ångrar! Jag och en tjej till beställde deras hamburgare som tidigare fått bra recensioner. Det var nog den sämsta hamburgaren jag ätit i hela mitt liv, fick ont i magen i flera dagar. Min vän som också tog hamburgaren lämnade nästa hela för det gick inte att äta. Den enda i vårt gäng som var nöjd med maten var den som tog en räksmörgås. Ska ni äta i Falkenberg? Välj en bättre restaurang än denna!

5  Tack Sophie J
Omdömet skrevs 24 augusti 2017

Var, helt ärligt, sådär.
Maten tog alldeles för lång tid för att komma ut, sen var portionerna var lite för små, jag åt hamburgaren och tycker att någon form av sås kunde följt med. Tjejen åt ryggbiffen, och trots att hon är mindre i maten än vad jag är så var hon långt ifrån mätt efteråt. Bland desserterna var utbudet skralt och även de portionerna var för små. Avslutade kvällen med varsin drink. Min GT fanns inte mycket att anmärka på, men tjejens Mojito var inte muddlad, och någon limejuice kändes inte av alls. Istället fick hon så gott hon kunde krossa de hela myntabladen i botten med drinkpinnen för att drinken inte enbart skulle smaka utspädd rom.

Tack rfalkenberg

Resenärer som tittade på Hermans Restaurang & Nöje tittade också på

Falkenberg, Hallands län

Besökt Hermans Restaurang & Nöje? Berätta vad du tyckte!