“Besök 6/10 fredag. Harrys krogshow ”
Omdöme om Harrys

Harrys
Boka bord
sön 16/1
20:00
Rankad som nr 15 av 95 Restauranger i Falkenberg
Beskrivning: Harrys är en genuin svensk bar & restaurangkedja som startade i Falkenberg 1993. Vi står för god och vällagad mat med gästen i centrum.
Omdömet skrevs 7 oktober 2017 från mobil enhet

Vi var och besökte Harrys i trevligt sällskap vi fick en supermåltid med suverän personal vilket bemötande
Under måltiden fick vi en underhållning
New York to Los Angeles vilket var en enastående underhållande med en proffsig insats där vi blev slående imponerad av artisternas uppträdande vilken härlig upplevelse
Att lyckas få med 90 talet gäster i olika åldersgrupper där nästintill samtliga dansar och sjunger med artisterna med ett glädjande leende

Åter en eloge till Harrys Falkenberg
mat ,personal,show
Högsta betyg
Tack

Datum för besöket: oktober 2017
Tack Richard J

Omdömet skrevs 3 september 2017

Mysig miljö inne i restaurangen utsikten mot tullbron med ätran som rinner igenom är ju så fin .Vi åt deras goda wienersnitzel som serveras på torsdagar och glas rött till det.Trevlig personal som var väldigt serviceinriktad så vi var jättenöjda med vår kväll

Tack Solveig S
Omdömet skrevs 1 september 2017 från mobil enhet

Vi var där en onsdag i augusti, ganska lite folk var det. Vi blev väl bemötta, trevlig personal, maten vi beställde kom in ganska snabbt.Jag beställde en fiskgryta som smakade bra.

Tack Christina861
Omdömet skrevs 9 augusti 2017

Trevlig och serviceminded personal. Mycket behaglig musik på lagom volym. Maten var däremot inte något speciellt, hamburgaren var okey och fisk- och skaldjurgrytan var god men kunde ha innehållit mer fisk och mindre grönsaker.

Datum för besöket: juli 2017
Tack MojjePolarbear
Omdömet skrevs 7 augusti 2017 från mobil enhet

En lördags kväll med familjen på denna restaurang blev väl rätt okej. Mycket ung och oerfaren personal gjorde att en av våra förrätter missades, detta rättades till proffsigt. Mycket goda varmrätter, hamburgare, ryggbiff, samt en god fisk planka gjorde vår matupplevelse bra. Fin miljö.

Tack anderssonasa1
Harry H, Ägare på Harrys, svarade på det här omdömetSvarade 10 augusti 2017

Tack för er recension.
Det var tråkigt att vi missade er förrätt, men härligt att ni är nöjda med hur vi rättade till det.
Våra yngre medarbetare blir bättre och bättre efter en hektisk sommar, så nästa gång ni hälsar på oss är förhoppningsvis alla lite mer erfarna.
Välkommen tillbaka.

Resenärer som tittade på Harrys tittade också på

Falkenberg, Hallands län

Besökt Harrys? Berätta vad du tyckte!