“Uddevallas bästa lunchrestaurang”

Restaurang Kärranäs
Rankad som nr 5 av 100 Restauranger i Uddevalla
Omdömet skrevs 6 mars 2020

God och tilltagen salladsbord, lunchmaten var snyggt upplagd. Många gäster i lokalen, kan bli stökigt som en skolmatsal.

Datum för besöket: mars 2020
1  Tack kallemartin

Omdömet skrevs 29 november 2019 från mobil enhet

Bästa lunchstället i Uddevalla!
Klart värt besväret att ta sig ut till Kärranäs för att luncha. Generös buffé av flera rätter med mycket hög kvalitet.

Datum för besöket: november 2019
1  Tack svanstrom
Omdömet skrevs 27 oktober 2019 från mobil enhet

Det var lite svårt att hitta
Men väl framme blev man inte besviken
Maten var jättegod och snyggt upplagd
Hit kommer vi att åka ofta

Datum för besöket: oktober 2019
Tack pellegsson
Omdömet skrevs 9 oktober 2019

Bra mat, bra salladsbuffé och tillbehör som bröd och dricka. Ett par jobbarkompisar åt där nyligen och var väldigt missnöjda vilket förvånade mig? Har inte varit där själv efter detta så jag kan inte bekräfta eller dementera att något hänt med kvalitén?

Datum för besöket: september 2019
Tack Ragamuffin64
Omdömet skrevs 19 augusti 2019

Hade bokat bord i Graniten.Överraskningslunch för gubben på vår bröllopsdag.De hade dukat så fint med blommor och flagga.Väldigt god fisk,god alkoholfri riesling samt en helt underbar efterrätt. Vi är så nöjda med vårt besök och återkommer snart.

Datum för besöket: augusti 2019
Tack BitteBa53

Resenärer som tittade på Restaurang Kärranäs tittade också på

Uddevalla, Västra Götalands län

Besökt Restaurang Kärranäs? Berätta vad du tyckte!