Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Tripadvisor144 US$
Orbitz.com
Booking.com144 US$
Priceline144 US$
eDreams144 US$
Omdömet skrevs 22 maj 2019 från mobil enhet

Fantastisk miljö och en trevlig värd. Här kan man alltid hitta en trevlig människa att prata med. Återkommer gärna!

Nära centrum men ändå lugnt. Personligt och äkta omtanke om gästerna. Svårt att åka härifrån besviken.

Datum för vistelsen: maj 2019
Tack jocke1966
claudiarS9068TG, Owner på Hotell Uddewalla, svarade på det här omdömetSvarade 26 maj 2019

Tusen tack för att du delar med dig av din positiva upplevelse av hotellet och framförallt personalen Vi hopppas att du besöker oss igen inom snar framtid!

Omdömet skrevs 27 maj 2018 från mobil enhet

Bokade sweet 21 med härlig bubbel badkar ... så fint rum och fräscht. Super god frukost. Bra service och till bra priser. Kommer nog boka igen här någon gång. Nära till det mesta om man vill ut på kvällen.

Datum för vistelsen: maj 2018
Tack 697lindaz
claudiarS9068TG, Ägare på Hotell Uddewalla, svarade på det här omdömetSvarade 4 juni 2018

Hej Linda! Tack för ditt fina omdöme. Så glada vi blir att du trivdes hos oss och i vår fina Sweet 21. Varmt välkomna åter!

Omdömet skrevs 19 maj 2018 från mobil enhet

Har bott på hotellet i 1 vecka och slogs av hur mysigt, fräscht och familjärt hotellet var. Frukosten var utmärkt och killen som jobbade var outstanding! Rummet var i minsta laget när man är där så pass länge.

Datum för vistelsen: maj 2018
Tack josefinea404

Hej Josefine! Tack för ditt fina omdöme. Det glädjer oss att höra att du trivdes hos oss, och att du uppskattade atmosfären, frukosten och personalen. Boka gärna ett av våra standardrum, som är betydligt större, nästa gång du besöker oss. Varmt välkommen åter :)

Omdömet skrevs 27 mars 2018 från mobil enhet

Ett mysigt och personligt hotell. Stora rum som känns mer som ett vanligt sovrum istället för ett hotellrum. Frukosten hade ett större utbud än vad jag förväntat av ett så litet hotell (30 rum).

Läget är bra, 2min gång från tåget och 4, 5 till restauranger och affärer.

Datum för vistelsen: mars 2018
Restyp: Reste ensam
Tack Hreibom
Omdömet skrevs 26 januari 2018 från mobil enhet

Rent och mysigt.
Rummet hade allt man behövde.
WiFi ok.
Trevlig och hjälpsam personal.
Bra läge i Uddevalla.
Även lite försäljning, se bilder.
Kunde sitta kvar och jobba med PC 4 timmar efter utcheckning med fritt kaffe och wi-fi
Bara +++++

Datum för vistelsen: januari 2018
Tack LGOST
BartMuller, Ägare på Hotell Uddewalla, svarade på det här omdömetSvarade 20 februari 2018

Tack för ditt fina omdöme!. Vi är glada att höra att du hade en fin vistelse hos oss, och hoppas på återseende vid ditt nästa besök i Uddevalla!