Omdömet skrevs 27 maj 2018 från mobil enhet

Bokade sweet 21 med härlig bubbel badkar ... så fint rum och fräscht. Super god frukost. Bra service och till bra priser. Kommer nog boka igen här någon gång. Nära till det mesta om man vill ut på kvällen.

Datum för vistelsen: maj 2018
Tack 697lindaz
claudiarS9068TG, Ägare på Hotell Uddewalla, svarade på det här omdömetSvarade 4 juni 2018

Hej Linda! Tack för ditt fina omdöme. Så glada vi blir att du trivdes hos oss och i vår fina Sweet 21. Varmt välkomna åter!

Omdömet skrevs 19 maj 2018 från mobil enhet

Har bott på hotellet i 1 vecka och slogs av hur mysigt, fräscht och familjärt hotellet var. Frukosten var utmärkt och killen som jobbade var outstanding! Rummet var i minsta laget när man är där så pass länge.

Datum för vistelsen: maj 2018
Restyp: Reste i arbetet
Tack josefinea404

Hej Josefine! Tack för ditt fina omdöme. Det glädjer oss att höra att du trivdes hos oss, och att du uppskattade atmosfären, frukosten och personalen. Boka gärna ett av våra standardrum, som är betydligt större, nästa gång du besöker oss. Varmt välkommen åter :)

Omdömet skrevs 27 mars 2018 från mobil enhet

Ett mysigt och personligt hotell. Stora rum som känns mer som ett vanligt sovrum istället för ett hotellrum. Frukosten hade ett större utbud än vad jag förväntat av ett så litet hotell (30 rum).

Läget är bra, 2min gång från tåget och 4, 5 till restauranger och affärer.

Datum för vistelsen: mars 2018
Restyp: Reste ensam
Tack henrikr155
Omdömet skrevs 26 januari 2018 från mobil enhet

Rent och mysigt.
Rummet hade allt man behövde.
WiFi ok.
Trevlig och hjälpsam personal.
Bra läge i Uddevalla.
Även lite försäljning, se bilder.
Kunde sitta kvar och jobba med PC 4 timmar efter utcheckning med fritt kaffe och wi-fi
Bara +++++

Datum för vistelsen: januari 2018
Restyp: Reste i arbetet
Tack LGOST
BartMuller, Ägare på Hotell Uddewalla, svarade på det här omdömetSvarade 20 februari 2018

Tack för ditt fina omdöme!. Vi är glada att höra att du hade en fin vistelse hos oss, och hoppas på återseende vid ditt nästa besök i Uddevalla!

Omdömet skrevs 3 oktober 2017 från mobil enhet

Litet välskött hotell med sjöfartstema, stora, trevligt inredda rum. Utmärkt service och sköna sängar.
Promenadavstånd till staden. Stor parkering. Rent och snyggt. Inget överdåd.
Bra frukost samt enkel men god husmanskost till middag.
Allting sköts av en och samma person.

Datum för vistelsen: oktober 2017
Restyp: Reste ensam