“Väl värt ett besök”
Omdöme om My Wok

My Wok
Rankad som nr 18 av 102 Restauranger i Uddevalla
Omdömet skrevs 22 oktober 2022 från mobil enhet

Supergod mat. Beställde Mix Meal. En wok och 4 valfria sushi. Fantastiskt gott. Snabb service. Detta räcker nästan till 2 personer. Mysig miljö där man kan sitta många vid samma bord eller några få i ett bås. Lätt att parkera. Kanonbra.

Datum för besöket: oktober 2022
Tack Riddare19

Omdömet skrevs 25 oktober 2021

Personal borde öppna lika och bemöta med ett hej och leende. I stället stirrar dom på luckan och går om kring och tittar i golvet .. Effektivitet är något som borde vara bra .
Tar väldigt långt tid att få maten i driven .. personalen är väldigt trötta och drar benen efter sej.. väldigt nonchalant..
man måste var på tårna när man ska jobba i ett service yrke . Har handlat flera ggr och samma sak varje gång . Tyvärr inga höga poäng . Maria

Datum för besöket: oktober 2021
Tack Z3682AHmiaj
Omdömet skrevs 26 oktober 2020 från mobil enhet

Stora portioner och väldigt gott. Bra att det är avstånd mellan borden. Trevlig personal. Prisvärt..

Datum för besöket: oktober 2020
Tack kickij_13
Omdömet skrevs 31 juli 2020 från mobil enhet

God wokad asiatisk mat. Stora portioner. Trevlig och hjälpsam personal. Rent och fräscht. Rekommenderas

Datum för besöket: juli 2020
2  Tack tsivkdnus
tasteasia, Marknadsföring på My Wok, svarade på det här omdömetSvarade 3 augusti 2020

Hej, tack så mycket för att du tog dig tiden och gav oss ett betyg och din recension! Det betyder mycket för oss som jobbar på My Wok. Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag!
//Michael, My wok Uddevalla

Omdömet skrevs 26 juli 2020

Vår beställning på 3 relativt simpla rätter hoppades över gång på gång i kön under ca 20 min, och vi fick tillslut vår mat efter att vi GÅTT FRAM till kassan och frågat vad det var frågan om. Låt mig också påpeka att det inte var så mycket folk där. Vi fick heller inte med allt det som vi beställt efter all väntetid. Detta var 5:e besöket i rad som en i mitt sällskap fått fel i sin beställning. Overpriced dessutom.

Datum för besöket: juli 2020
Tack julialO2665IA
tasteasia, Marknadsföring på My Wok, svarade på det här omdömetSvarade 29 juli 2020

Hej Julia, tack så mycket för att du tog dig tiden och skrev en recension. Vi beklagar att du fick en mindre bra upplevelse hos oss. Vi ser allvarligt på detta och ser till att förbättra våra rutiner för att detta inte ska upprepas igen. Tala om ditt namn för oss vid kassa så ser vi till att kompensera dig med nya rätter nästa gång du besöker oss igen. Tack än en gång för din recension. Dina synpunker är viktiga för oss. Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag!

//Michael, My Wok Uddevalla

Resenärer som tittade på My Wok tittade också på

Uddevalla, Västra Götalands län

Besökt My Wok? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.