Höjdpunkter från omdömen

909gitac
Stockholm, Sverige
från mobil enhet
Strandpromenaden i Uddevalla

En vindstilla och solig kväll gick vi på den härliga och vackra strandpromenaden i Uddevalla. Ett ... läs mer

Omdömet skrevs 29 juli 2020
05708GMmonical
från mobil enhet
Läs alla 135 omdömen

Omdömet skrevs 31 oktober 2020 från mobil enhet

Mycket fin och uppskattad promenad längs vattnet och med berget på andra sidan. Fin utsikt. Bidrar badplats i ena änden och härliga gräsytor och klippor i andra änden.

Datum för upplevelsen: oktober 2020
1  Tack 909gitac
Omdömet skrevs 29 juli 2020 från mobil enhet

Ett riktigt lyft för staden , på berget fanns en vacker staty i form av en häst.
Hopptorn, och badplatser med stege på flera ställen.

Datum för upplevelsen: juli 2020
1  Tack 05708GMmonical
Omdömet skrevs 22 juni 2020 från mobil enhet

Kul att gå på strandpromenaden.
Mix av att kolla på vattnet eller kolla på fina hus med bra lägen
Funkar såklart med en go-fika på konditori snäckan med ;-)

Datum för upplevelsen: juni 2020
3  Tack Wado_Urban
Omdömet skrevs 4 mars 2020 från mobil enhet

Här kan man gå både långa och korta promenader.
parkeringar på flera ställen.
Finns till och med gratis laddare för bilen på två ställen.
Finaste sträckan är mellan Skeppsviken och Gustavsberg.

Datum för upplevelsen: mars 2020
3  Tack bosselasse
Omdömet skrevs 2 februari 2020 från mobil enhet

från 2019 sommar till vinter skillnad på bild :-) Utsikt vackra känns som lugnt när kam se på havet och underbart bästa sommar / olika på vinter vackra som vykort :-) solgångned och måne. Se olika vinter, sommar och färg utsikt blir vackra stark plus kan känns härlig se på havet kan bli lugnt känsla inne som sinne :-)

Datum för upplevelsen: november 2019
1  Tack Johanna1983