Omdömet skrevs 23 juli 2020

Campingen går ut med att den är 5-stjärniga men det tycker inte vi stämmer. Det blev en besvikelse.

1. Servicehusen var ofta ostädade, det fattades både papper och tvål.
2. Riktigt dåligt att man tar extra betalt för att åka en vattenrutschbana inne på poolområdet. Dyrt var det också.
3. Det var väldigt mycket folk inne på poolområdet, vilket inte var Corona anpassat.
4. Vi fick en plats nära en brant. Mycket anmärkningsvärt att det inte fanns något staket/stängsel när det är en barncamping.
5. Första dagen fanns det gott om varmvatten, men resten av veckan verkade det avta. Det fanns inget varmt vatten till diskning utan det var mest ljummet.

Det som var positivt var läget med den fina utsikten, bra med aktiviteter, närheten till skogen och vandringsleder samt trevlig personal.

2  Tack charlottaa145
Omdömet skrevs 21 juli 2020 från mobil enhet

Var med familjen en vecka på camping och hade det toppen. Massor av saker att göra och inte en tråkig stund. Jättefin och fräsch stuga, fin badplats och härligt poolområde. Ingen rädder för Corona där dock... mycket folk på samma plats och inga restriktioner kring hur många som släpptes in i poolområdet.

Vi var nöjda med stugan vi hyrde, sköna sängar vilket det inte alltid är när man hyr stuga. Lugn och fin camping, det var tyst 23:00.

1  Tack 140saft
Omdömet skrevs 18 juli 2020 från mobil enhet

Efter att ha varit en Tors till söndag har vi följande att anmärka på

1 vi fick en campingplats på en återvändsgata som krävdes 3 grannar för att komma på plats. Gick absolut inte att backa in. Hur skulle denna camping fungera vid en evakuering???

2 vid poolområdet fick vi en smärre chock. Inga restriktioner på hur många som var i poolen samtidigt. Inga skyltar att man måste duscha innan man hoppar i! Sen att ta extra betalt för att åka en 15 år gammal vattenrutschbana... Inte Corona-anpassat för 5 öre!!! Folk över allt!

Har under vistelsen ute sett några vakter eller folk som klipper gräs eller liknande när det är bytsesdagar.

Kommer dröja länge innan vi kommer tillbaka.

2  Tack jeanetteg588
Omdömet skrevs 11 juli 2020 från mobil enhet

En mycket trevlig camping, nära till hav och pool. Nybyggda familjeduschar vilket gör att man kan rafsa av hela familjen i duschen samtidigt. God tillgång till fritidssysslor. Lagom pris på gymmet som är klart dugligt. 200kr/per för en vecka, prisvärt för att få hålla igång kroppen lite. Att utveckla är äventyrsgolfen och underhållningen som är undermålig. Annars fräscht och välhållet. Man kan också be alla med sina små skälliga hundar att hålla sig ifrån campingar...

Tack persson00
Omdömet skrevs 11 juli 2020 från mobil enhet

Hur den här campingen har fått 5 stjärnor är ett mysterium. De lever nog på riktigt många år av gamla meriter. Stället är slitet. Servicehuset med till synes 20-30 år på nacken är ofräscht. Duscharna man betalar för håller ljummen värme så om man fryser blir man inte varm. Stället är överbefolkat med tighta platser så folk bor bredvid varann packade som sillar. Ingen avskildhet eller lugn och ro. Stället är mixat med året runt-trailers med små trädgårdar och många skällande hundar. Alltför litet poolområde där du betalar extra för rutschkanan. Fullproppat med folk där det inte går att hålla avstånd. Tråkigt strandområde utan brygga/hopptorn eller annat att göra. En stackars tom restaurang där det är förståeligt att de knappt har några gäster eftersom en fisk med potatismos kostar 265 spänn. Galen strategi. Det enda positiva är den uppvärmda poolen på 28 grader. När vi varit runt på andra icke 5-stjärniga camping blir det smärtsamt tydligt hur mycket som fattas här. Nej, vi kommer aldrig hit igen.

Tack linsalisa