TripAdvisor
Publicera
Inkorg
Sök
Omdömet skrevs 28 juli 2019

Jag och min familj bokade in oss här för 3 dagar sedan. Vi möttes av bra arbetare i receptionern och vi fick mycket information. Maten inne i receptionen är väldigt bra och ätbar. Både jag och min familj älskade den. Poolen är helt ok. Väldigt mycket folk i en sådan liten pool men det funkade. Resturang strandkanten ”är inte en del av campingen” ligger precis vid stranden och har en bra musikquiz. Deras mat är dock bland det värsta jag har ätit. Deras pizzor är bra men köttet är varken kryddat eller marinerat och smakar ingenting. Men eftersom den restaurangen inte är del av campingen lämnar jag den ute ifrån recentionen. Vägarna är väldigt smala och svåra och komma fram igenom.

JAG GER CAMPINGEN 9/10p

Tack Viktor E
Omdömet skrevs 28 juli 2019

På tok för många gäster för de toaletter/duschar som finns. Ständigt orimligt långa köer. Det gjorde också att det var för mycket folk i Poolen för att kunna röra sig i den och simma var bara att glömma. Borde vara bättre med lite färre besökare och positiva omdömen än att bara tänka på debiteringen... jag anser också att avgiften är för hög i förhållande till vad man får. De extra campingplatserna utanför det riktiga campingområdet (som ligger typ 400 m från det riktiga) borde debiteras som ställplatser. Vi kommer välja annan camping nästa gång.

Tack Lorkarl
Omdömet skrevs 24 juli 2019 från mobil enhet

Sämsta fem-stjärniga campingen vi besökt. Om man jämför med tex Böda som också har 5 stjärnor, är dessa 2 inte på samma planet. Dålig info vid incheckning, fick inte reda på att duschpengarna var laddat på ett av armbanden som är till poolområdet. Poolområdet är katastrof, alldeles för litet i förhållande till antalet människor, det gick aldrig ta 2 simtag i poolen. Ska man erbjuda pool måste den vara dimensionerad för att klara antalet gäster som finns på campingen. Sen att ta betalt för rutschkanan är ett skämt. Servicehuset vid plats 448 är alldeles för litet. Ofta kö till både toa och disk. Tvål och papper slut på toan flera gånger under våra 3 dagar. Restaurang corallen var inte värd pengarna, kändes som halvfabrikat, och inte ens bordsbeställning. Väldigt besvikna. Synd på en camping med sådan potential, jättefint läge och bra bad, men för okunnig/ung personal och för underdimensionerad allmänna utrymmen drar ner. Vi kommer inte åka tillbaka.

Tack hakanelbrink
Omdömet skrevs 23 juli 2019

Fint och mysigt med underbar havsutsikt från husvagnen!
Dock var det katastrof att ta sig till sin plats, har aldrig varit med om något liknande! Galet trångt!
Känns som att man trycker in så många som möjligt för att dra in pengar. Toaletterna är ok, men inte mer än så. Med tanke på priset här borde dusch vara gratis.
Plus med uppvärmda pooler men snålheten och girigheten att ta 65:- per person för att få använda en sliten vattenrutschkana drar ner betyget enormt mycket! Hur i hela fridens namn kan man ha det så trots att detta verkar vara en åsikt campingen får från alla besökare? Såå dåligt!

Tack Emmisen87
Omdömet skrevs 19 juli 2019 från mobil enhet

Kan bara berömma all personal, både på själva campingen/receptionen och restaurang Strandkanten, som vi mötte på Hafsten Camping där vi tältade under en vecka. När vi anlände för precis en vecka sedan hade det blivit missförstånd i vår bokning och vi blev bemötta på ett fantastiskt vis med olika eventuella lösningar. 3 familjer med olika viljor och syn på saken blir lätt väldigt rörigt, men vi blev fortsatt bemötta på ett fantastiskt sätt.

Samma sak gällde servicen och bemötandet på restaurang Strandkanten. Det är mitt i sommaren, det är en knökfull camping och alla barnfamiljer ska helt plötsligt äta lunch exakt samtidigt. Tänk er kaoset med skrikande ungar och jäktade och irriterade föräldrar. Mitt i allt detta kaos får vi ett leende av personalen på restauranten och så bra service man kan få på en fullbokad camping full med barnfamiljer.

Jag kan skarpt rekommendera Hafsten Resort! Förutom den trevliga och hjälpsamma servicen som vi hela tiden fick så var det välstädat på toaletterna och duscharna på reservcampingen, där vi bodde, trots att det var fullbelagt. Likadant med toaletterna vid stranden, de var också välstädade, vilket är för mig en gåta hur de lyckades hålla det rent när stranden är full av badande människor.

Tack för en väldigt trevlig semestervecka!

Tack JoViRa76