Priceline
eDreams
FindHotel
Agoda.com
Omdömet skrevs 27 maj 2017 från mobil enhet

Strålande sol ca 25 grader varmt, lugn familjecamping planerad i terasser. För barn finns lekplatser och ett bra planerat poolområde med vattenrutschbana, en liten större pool med servering. Okej servicehus finns lite mer att önska för att vara fem stjärnig camping, men väl värt ett besök.

Datum för vistelsen: maj 2017
Tack Robert K
Alexander K, Informationsansvarig på Hafsten Resort, svarade på det här omdömetSvarade 19 juni 2017

Hej Robert! Tack för ditt fina betyg. Vi hoppas att du återkommer snart.

Omdömet skrevs 17 april 2017 från mobil enhet

Vi har tillbringat påskhelgen på Hafsten, fantastiskt program med massor av aktiviteter, största påskelden! Vi bodde i en jättefin stuga, glad och trevlig personal, god hemlagad mat i restaurangen! Hit kommer vi garanterat tillbaka, stjärna i kanten!

Datum för vistelsen: april 2017
Tack Kjelle-Pelle
Alexander K, Informationsansvarig på Hafsten Resort, svarade på det här omdömetSvarade 21 april 2017

Hej Kjelle-Pelle! Vad roligt att du trivdes hos oss! Vi ser fram emot ditt återbesök.

Omdömet skrevs 14 mars 2017

Mkt trevligt mottagande fick lite fika (nyttig) innan då vi skulle ha en nyttig yoga helg med mkt för själ och sinne....hade en yogalärare som var mkt duktig och välutbildad i Viyasayoga och sen avnjöt vi en välbehövlig god lunch i restaurangen tog en promenad i de vackra omgivningarna sen yoga igen och senare en riktigt god midddag...sov över i hotellstugorna som var otroligt sköna sängar . dagen därpå blev liknande men mkt nöjd

Datum för vistelsen: november 2016
  • Restyp: Reste ensam
Tack Stockebro
Alexander K, Informationsansvarig på Hafsten Resort, svarade på det här omdömetSvarade 5 april 2017

Hej Stockebro! Tack för ditt fina omdöme. Vi hoppas att du besöker oss snart igen :)

Omdömet skrevs 1 december 2016

Ligger fint vid havet och mycket aktiviteter på området. Lite dåligt utbud på hösten, trots att det är öppet året runt.
Extremt liten yta till parkering utanför stugorna. Vid regn och blåst läckte det in väta i stugan och sängkläderna var fuktiga.
Väldigt dålig information när vi kom. Kändes som de förutsatte att alla gäster som kommer varit där tidigare. Dessutom var det långa väntetider i receptionen.
Tråkigt att servicenivån var så låg, för annars är det ett mysigt ställe med bra läge.

Rumstips: Välj en av de dyrare stugorna.
Datum för vistelsen: november 2016
2  Tack klara e
Omdömet skrevs 3 september 2016 från mobil enhet

Högklassig camping i ett underbart område.

Plus för:
de fina servicehusen som även var bra placerade.

Poolområdet

Lekplatserna

Sandstranden.

Minus för:
Inget fritt wi-fi

Möjligen lite trånga vägar när man kommer med husvagnen

Datum för vistelsen: september 2016
Tack kaprifol30