Omdömet skrevs 18 september 2020

Trevligt hotell som har det man behöver. Egen toalett, receptionen öppen åtminstone till sent på kvällen (vågar inte svara på om den är öppen dygnet runt), stort frukostutbud. Kaffebricka i rummet. Knappt 500 m från Kampenhof, 1000 m från Uddevalla C. Skulle gärna ha sett en extra taklampa över sängdelen av rummet och blev inte heller klar över om det gick att reglera temperaturen i rummet. Hotellet har en restaurang men jag åt inte där (förutom frukost) och kan därför inte bedöma den.

Datum för vistelsen: september 2020
  • Restyp: Reste ensam
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack G9453KWpeterr
Omdömet skrevs 12 september 2020

Vi fick aldrig någon bekräftelse på att vi bokat rum, varken via mail eller sms, så vi fick ringa upp dom på vägen dit. Hade bokat två nätter, men upptäckte på kvällen att vi bara fått en natt.
Nästa dag bokade vi en natt till. Kl 21.50 kom vi till hotellet. Då hade receptionen stängt, trots att den ska stänga kl 22. Och vi kom inte in på våra rum! Lyckades haffa receptionisten när hon skulle gå, och hon var fräck nog att säga att hon faktiskt var på väg hem! Fast vi var tre stycken som inte kom in på våra rum! Men hon kollade upp det, och det visade sig att tjejen på morgonen glömt aktivera våra nycklar när hon bokade en natt till..
På mitt rum så blev det översvämning på golvet ur golvbrunnen varje gång jag tvättade ansiktet.
Men frukosten var bra.

Datum för vistelsen: september 2020
Tack 192sofie_
Omdömet skrevs 30 juli 2020

Rymliga rum. Mycket bra frukostbuffé med flera rätter man vanligtvis inte hittat på en hotellfrukost. Alert och serviceminded personal. Trevlig bar och stor och luftig foajé.
Enda minuset var störande ljud från gatan när man hade fönstren öppna.

Tack peternN540FFz
Omdömet skrevs 30 juli 2020

För 1000kr/natt levde hotellet upp till förväntningarna. Gamla badrum som är 20-30år gamla. Börjar kännas omoderna och silikonfogar lite smutsiga. Annars är rummen ok, sängar ok. Sängkläder var av bra material och det kändes fräscht.

Frukosten var toppen, snyggt upplagt, fräscht. Mycket att välja på. Tips till personalen under Coronatider så borde det vara krav för gäster att sprita händerna samt använda handskar vid frukostbuffén. Nu var det bara ett önskemål som de flesta struntade i.

För normalpris hade jag varit lite missnöjd då rummen och främst toaletten är omodern.

Tack tbR9677DQ
Omdömet skrevs 25 juli 2020

Bra parkering, enkla rum, märklig reception som ständigt var obemannad. Fick kalla på personal från frukostbuffen när vi skulle checka ut. Märklig också för receptionen var i puben. Såg mysigt ut på kvällen på puben som tillhörde hotellet. Dock kunde vi inte vara där för vi hade hund med oss. Frukosten var bra men nog ganska dåligt bemannad. Kändes som om vi betalade mer än vad vi fick på detta hotell. Hund var dyrt att ha med.

Tack mimsan1