Omdömet skrevs 30 juli 2020

För 1000kr/natt levde hotellet upp till förväntningarna. Gamla badrum som är 20-30år gamla. Börjar kännas omoderna och silikonfogar lite smutsiga. Annars är rummen ok, sängar ok. Sängkläder var av bra material och det kändes fräscht.

Frukosten var toppen, snyggt upplagt, fräscht. Mycket att välja på. Tips till personalen under Coronatider så borde det vara krav för gäster att sprita händerna samt använda handskar vid frukostbuffén. Nu var det bara ett önskemål som de flesta struntade i.

För normalpris hade jag varit lite missnöjd då rummen och främst toaletten är omodern.

Tack tbR9677DQ
Omdömet skrevs 25 juli 2020

Bra parkering, enkla rum, märklig reception som ständigt var obemannad. Fick kalla på personal från frukostbuffen när vi skulle checka ut. Märklig också för receptionen var i puben. Såg mysigt ut på kvällen på puben som tillhörde hotellet. Dock kunde vi inte vara där för vi hade hund med oss. Frukosten var bra men nog ganska dåligt bemannad. Kändes som om vi betalade mer än vad vi fick på detta hotell. Hund var dyrt att ha med.

Tack mimsan1
Omdömet skrevs 14 juli 2020 från mobil enhet

Hotellet ligger centralt, bra med parkering i närheten. Reception i puben och frukost i en separat lokal. Bra sängar (mjuka) litet badrum inte helt modernt. Kan tycka att rum för 1250:- borde ha lite bättre standard. På det hela taget ett helt okej hotell.

Tack stefanonthesea
Omdömet skrevs 25 juni 2020

Carlia ligger bra till om man vill göra lite dagsutflykter till ex Lysekil, Grebbestad eller Orust.
Några hundratal meter till starten av strandpromenaden som tar dig till ex Gustavsberg.
Rummen förhållandevis små.
Frukosten bra med det mesta man behöver eller vill ha.
Tycker även att de har anpassat sig väl med tanke på stundande Corona

Datum för vistelsen: juni 2020
1  Tack Wado_Urban
Omdömet skrevs 8 juni 2020

Incheckning i intilliggande puben i coronatider. Trevligt bemötande. Rummet rent och funktionellt. Trevligt med bordet som gick att använda i sängen. Sköna sängar. rent och fint badrum. Frukost bra. Parkering på gården mot avgift, annars finns också närliggande parkering som är gratis just nu.

Datum för vistelsen: juni 2020
Tack HansHbg_Sverige