“Varmt Välkomnande och läckra små rätter”
Omdöme om Que pasa

Que pasa
Rankad som nr 13 av 96 Restauranger i Uddevalla
Omdömet skrevs 1 februari 2020

Två servitriser turades om med sitt engagemang och sina goda råd vid vårt bord. Tapasrätterna var delikata! Portionerna var kanske lite små. Vi beställde 4 rätter var men alla i sällskapet blev inte tillräckligt mätta. Vi kunde visserligen beställa fler rätter - och det gjorde vi - men det var många gäster på plats ikväll och det tog lång tid för dessa rätter att nå vårt bord och där tappade de oss lite. Tyvärr! Men vi kommer gärna tillbaka! Och beställer fler rätter från början!

Datum för besöket: februari 2020
Tack OrustSusanne

Omdömet skrevs 21 januari 2020

Absolut bästa restaurangen i uddevalla. Tog tapas (gambas och rissoto som förrät ) och avslutade med oxfile på spett.En riktigt bra upplevelse. Snacka om drinkarna också sååå goda! Mycket trevligt personal.
Rekomemderas

Tack 852griseldan
Omdömet skrevs 20 januari 2020

Maten smakade bra och personalen var serviceminded. Den spanska kocken rekommenderade Paellan som tydligen är hans specialitet. Jag kan varmt rekommendera denna restaurang.

Tack Lobos-Lopez
Omdömet skrevs 19 januari 2020 från mobil enhet

Detta är min nya favoritrestaurang i Uddevalla. Jag har varit här flera gånger och blir alltid lika nöjd. Mycket goda tapas i trevlig miljö. Vänlig och hjälpsam personal som vill att gästerna ska trivas. Jag längtar redan till nästa gång!

Tack rebeccaHanz
Omdömet skrevs 11 november 2019 från mobil enhet

Enkelt ställe men med riktigt bra tapas faktiskt. Blir faktiskt en 4:a, just på grund av maten. Själva servicen och lokalen hade väl något mer att önska.

Datum för besöket: november 2019
Tack markusson01

Resenärer som tittade på Que pasa tittade också på

Uddevalla, Västra Götalands län

Besökt Que pasa? Berätta vad du tyckte!