Jättefint hotell med härligt spa där det fanns mycket att välja på. Åt bistrobuffé på kvällen och den var toppen!
Fin och välplanerad frukostbuffé.
Service i toppklass och personalen var så trevliga.
Kommer definitivt komma tillbaka hit fler gånger.

Datum för vistelsen: september 2020
Tack L4532XOstefand
Bohusgården Hotell och Konferens, Annan på Bohusgarden Hotell & Konferens, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Så roligt att höra att ni var så nöjda med er vistelse! Tack för du tagit dig tid att skriva här. Hoppas få se er som gäster snart igen!

Omdömet skrevs 13 september 2020

Rummet fantastiskt, rent o välskött hotel, Spa avdelningen jättefint, frukosten toppen, duktig personal i baren, trevlig personal, Men.. Buffén vad har hänt, torrt o segt kött/ kycklingen likaså, räkorna vattniga och halvfrusna. Annars nöjda och utvilade efter 2 nätter. Mvh Jan o Rene

Datum för vistelsen: september 2020
Tack Trek773988

Stort tack för fint omdöme! Men tråkigt att höra att bistrobuffén inte höll den klass som den ska göra. Jag tar det med mig och hoppas ni kommer tillbaka så vi kan visa att detta var ett tråkigt undantag vad gäller maten.
Varmt välkomna tillbaka till Uddevalla!

Omdömet skrevs 6 september 2020

Vi besökte Bohusgården i augusti. Som vanligt är vi mycket nöjda med vistelse. Frukost och kvällsbuffe, mycket goda. Negativ vi hade rum i den gamla delen. Saknade rullgardin i fönstret. Det blev mycket varmt på rummet. Sängar var alldeles för mjuka. Skönt att relaxa på Spa avdelningen. Mycket trevlig personal. Mvh

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack Irena825

Tack för ditt fina omdöme! Det ska finnas rullgardiner/mörkläggningsgardiner på alla rum så ska se över om det är något rum där det saknas av någon anledning, ber om ursäkt för detta.
Vill ni bo på någon av våra nyare rum så bokar ni ett balkongrum/svit.
Tack för du tog dig tid att skriva och ge sånt fint betyg.
Varmt välkomna tillbaka.

Omdömet skrevs 12 augusti 2020

Ett okej hotell men inte mer!
Inte något för dem som önskar ett rent och fräscht avkopplande spa.
Rummet var lite mer kontorsrum än hotell.
Kändes lite som en finlandsfärja.
Mer för konferenser än för weekend på tu man hand.
Plus för trevlig personal!

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack MalmoFamily3

Tack för ditt fina omdöme trots att du inte var helt nöjd. Jag uppskattar dina synpunkter som jag tar med mig och blir glad att du uppskattar personalen.

Omdömet skrevs 3 augusti 2020

Fint hotell, bra service, mycket trevlig personal och jättefint rum. Väljer man därtill ett rum med balkong med utsikt över fjärden och därmed får eftermiddags-/kvälls-sol på den rymliga och stora balkongen behöver man inte mer. Det har allt man kräver för att övernatta!

Datum för vistelsen: juli 2020
2  Tack G8705VEthomask

Tack för din fina recension! Så kul att höra att ni var nöjda med er vistelse. Tack för du skrev!