“Underbar utsikt och god mat”
Omdöme om Villa Lindesnas

Villa Lindesnas
Rankad som nr 7 av 100 Restauranger i Uddevalla
Omdömet skrevs 16 augusti 2021

Härligt ställe med ljuvlig utsikt. God och vällagad mat, personal som kan det där med service, koll på allergier och trevliga. Bra utbud både till lunch och middag.

Datum för besöket: juli 2021
Tack Jaana71

Omdömet skrevs 31 juli 2021 från mobil enhet

Allt var kanon!!!! Vilken mat vilken personal finns inget att klaga på här inte!!! Och måste säga att Therese var helt grym all eloge te henne

Tack Explorer68421247402
Omdömet skrevs 24 juli 2021 från mobil enhet

Hamnade av en slump vid Lindesnäs för sol och bad. På em gick vi upp till restaurangen Villa Lindesnäs för att äta. Gick in för att fråga om det fanns något ledigt bord för två? Blev ytterst otrevligt bemött!!! Fick ett snäsigt: ”Det är fullt” …… när jag frågade: inte ens för två? NEJ! Förutom otrevligt bemötande så möttes man strax innan entrén av en zinkhink full med fimpar och hundbajspåsar……… kommer absolut inte prova att äta där i framtiden!! Tog en promenad till Snäckan vid Gustavsberg där det var lång kö men vi kände oss välkomna och blev väldigt trevligt bemötta trots hög arbetsbelastning för personalen. Så tummen ner för Villa Lindesnäs och tummen upp för Snäckan

Tack ancinid
Omdömet skrevs 20 juli 2021 från mobil enhet

Ett fantastiskt tillfälle att njuta av god mat och dryck i en härlig miljö. Stort plus till personal och ägare till en härlig atomsfär där alla känner sig välkomna och sedda. Vi cyklade ut och det är en även det en härlig upplevelse.

Tack larsola65
Omdömet skrevs 27 juni 2021 från mobil enhet

Fantastisk god mat, omgivning och personal!
Jag som glutenallergiker fick äta hemmabakat bröd i till min förrätt som var räkmacka. Då ena ägaren är allergisk själv så har de nästan genomgående glutenfritt på allt. Efterrätten var magisk!
Vi körde på de olika alternativen av prover; ölbricka med 4 olika sorters ipa, whiskeyprovning och bubbelprovning med tilltugg! Rekommenderas verkligen! Ta med en tröja trots soliga dagar, blåsten kan komma lite till och från

Datum för besöket: maj 2021
Tack Marika A

Resenärer som tittade på Villa Lindesnas tittade också på

Uddevalla, Västra Götalands län

Besökt Villa Lindesnas? Berätta vad du tyckte!