“Fantastisk utsikt, trevlig mat, ok mat”
Omdöme om Villa Lindesnas

Villa Lindesnas
Rankad som nr 7 av 100 Restauranger i Uddevalla
Omdömet skrevs 5 juni 2021 från mobil enhet

Utsikten är fantastisk och personalen är supertrevlig, men maten är tyvärr bara helt ok. Menyn har under Corona varit begränsad och fisken vi fick var väll i ärlighetens namn inte vad man förväntar på västkusten…

Datum för besöket: maj 2021
1  Tack davideH7059WK

Omdömet skrevs 24 mars 2021 från mobil enhet

Var här på alla hjärtansdagmiddag. Trerätters inkl lite bubbel.
Hummersoppa till förrätt, god men saknade hummerkött och den var lite salt.
Torskrygg till huvudrätt, mycket mycket god.
Jordgubb/chokladmousse till efterrätt men crunch. Tyvärr får ju alltid jordgubbsmaken en bismak av kem när det gäller mousse, glass eller liknande. Och så även här.
Kallt som tusan var det, märks att lokalen är för sommaråret, trots eld och ljus var det kyligt.
Trevlig personal, utsikten magnifik och god mat - en lyckad restaurangupplevelse med andra ord!

Datum för besöket: februari 2021
Tack arakina
Omdömet skrevs 20 februari 2021 från mobil enhet

Fantastisk mat i underbar miljö med magisk havsutsikt. Dessutom väldigt trevlig personal.
Vi kommer absolut tillbaka hit.

Datum för besöket: februari 2021
1  Tack 390johannam
Omdömet skrevs 11 augusti 2020 från mobil enhet

Vacker utsikt. Vi åt lunch som vi fick vänta länge på. Men pastan med oxfilé smakade bra även om vi hade önskat en lite större portion. Bra Coronaavstånd mellan borden.

Datum för besöket: augusti 2020
3  Tack anma774
Omdömet skrevs 3 augusti 2020

Med högt ställda förväntningar blev söndagsmiddagen en besvikelse. Två i sällskapet åt fisksoppan, som var fisk och musslor serverad i en brun sörja. Fisken och musslorna var det inget fel på, men soppan var en katastrof både utseende och smakmässigt. De två andra åt hamburgare på fläskfärs med bacon och hårt friterade pommes. Konstigt att välja fläskfärs till en hamburgare och i kombination med bacon. Det blev en fet smak på hela rätten. Pommesen var så hårda att det var svårt att äta med gaffel.
Personalen var vänlig men maten en katastrof.
Vad hjälper då en hänförande utsikt över Uddevallabron och Byfjorden.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack egcec

Resenärer som tittade på Villa Lindesnas tittade också på

Uddevalla, Västra Götalands län

Besökt Villa Lindesnas? Berätta vad du tyckte!