“Lunch ”
Omdöme om Villa Lindesnas

Villa Lindesnas
Rankad som nr 7 av 101 Restauranger i Uddevalla
Omdömet skrevs 28 juli 2015 från mobil enhet

Fantastisk service av glad personal, god mat, stort salladsbord och mysig miljö. Det enda jag önskade mer av var efterrätten som bestod av en köpekaka till kaffet.

Datum för besöket: juli 2015
Tack 697annikan

Omdömet skrevs 10 juli 2015

Nyöppnat 2015 med nya ambitiösa ägare som tänkt på allt! Huset som ligger högt på en klippa vid Byfjorden är vackert som ett smycke! Varsamt renoverat både ute och inne!
Personalen inkl ägarna är naturligt trevliga och serviceinriktade. Man upplever ett lugn trots en nästan fullsatt restaurang en torsdagskväll, och maten serveras utan lång väntetid.
Vi åt tre-rätters från menyn, och allt var fantastiskt gott och vällagat.
Tänker återkomma så snart som möjligt och prova deras lunch!

Datum för besöket: juli 2015
Tack AnettLF L
Omdömet skrevs 26 maj 2015

En trevlig restaurang ute på Lindesnäs, har bra mat och det ligger jätte trevligt uppe på en kulle så man ser ut över Byfjorden.

Datum för besöket: juni 2014
Tack sivlollo
Omdömet skrevs 20 mars 2015

Hit åker du en skön sommarkväll och äter gott till en oslagbar utsikt över Byfjorden och den majestätiska Uddevallabron. Ta gärna de vita båtarna från hamnen så är upplevelsen komplett.

Datum för besöket: augusti 2014
    • Atmosfär
Tack Iceman_se
Omdömet skrevs 17 mars 2015

Hög standard på personal, mat och lägstanivå! Rekommenderar deras julmenyer. Perfekt ställe för paret eller arbetskamraterna som vill ha lite extra. Normal prisnivå.

Datum för besöket: april 2014
Tack TomE3

Resenärer som tittade på Villa Lindesnas tittade också på

Uddevalla, Västra Götalands län

Besökt Villa Lindesnas? Berätta vad du tyckte!