“Under all kritik”

Pizzeria & Ristorante Napoli
Rankad som nr 5 av 94 Restauranger i Uddevalla
Middagsalternativ: Bokningar
Beskrivning: Genuin italiensk restaurang med samma ägare sedan 1973. Vi erbjuder pizza, pasta och andra italienska rätter. Varmt välkommen!
Omdömet skrevs 29 juli 2020

Tandpetare och en bananfluga i maten, pasta ej färdigkokt. Tryckte in alla gäster i samma sektion vilket gjorde ljudnivån skyhög. Rekommenderar starkt att gå till en annan restaurang.

Tack fridag278

Omdömet skrevs 15 juli 2020

Åt en köttbit som var stekt efter beställning. Mycket god. Damens scampi en besvikelse som restaurangen rättade till. Fanns inget vanligt ris utan man använde risotto ris . Inte gott men vi fick snabbt pommes istället

1  Tack 330ollen
Omdömet skrevs 14 juli 2020 från mobil enhet

Usel service, mediokra pizzor, smaklös pizzasallad och 10:- för ett glas vatten. Inget återbesök här inte.

Tack mattias7202
Omdömet skrevs 4 juli 2020

Otroligt goda pizzor, så ska det smaka. Bra personal och ett roligt sortiment av Italienska öl...........

1  Tack Curious162730
Omdömet skrevs 4 mars 2020 från mobil enhet

Min barndoms pizzeria, här har det inte hänt mycket på 30 år och det är väll just det som är charmen.
Pizzorna är goda och generösare än på många ställen.
Personalen helt ok men kanske lite trött.

Datum för besöket: januari 2020
2  Tack bosselasse

Resenärer som tittade på Pizzeria & Ristorante Napoli tittade också på

Uddevalla, Västra Götalands län

Besökt Pizzeria & Ristorante Napoli? Berätta vad du tyckte!