Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Priceline104 US$
Booking.com104 US$
eDreams104 US$
Travelocity104 US$
StayForLong110 US$
Omdömet skrevs 1 februari 2021

Hur mysigt hotell som helst med bra läge, helt fantastisk personal som går den extra milen, är trevliga, alltid har ett leende på läpparna och restaurangen gör riktigt god mat! Alla i min närhet har hört mig prata gott om Fars Hatt och jag rekommenderar det till dom om dom någon gång ska till trakterna!

Datum för vistelsen: januari 2021
Tack JossanKBleck
Ulla Norbäck, Hotelldirektör på Hotel Fars Hatt, Sure Hotel Collection by Best Western, svarade på det här omdömetSvarade 3 februari 2021

Hejsan Jossan.

Vi tackar för Ert besök hos oss såväl som att Ni tog Er tiden att lämna ett omdöme om oss.
Det gläder oss att Ert besök hos oss utföll till Er belåtenhet.
Vi tackar för att Ni stöder oss i denna svåra tid.

Vi hoppas att snart får Er som vår gäst igen och hälsar Er som alltid lika varmt välkommen tillbaka till oss.

Med vänlig hälsning och tillönskan om en fortsatt fin februarimånad.
Team Fars Hatt.

Omdömet skrevs 6 december 2020

Trevligt personal och toppen miljön med god mat både i frukost buffé samt middag, väldigt bra pris med tanken på vad man får för . Läget är bra till den dom har bil eller inte . Nära pendeltåg och buss

Datum för vistelsen: december 2020
Tack ahD4042XI
Ulla Norbäck, Hotelldirektör på Hotel Fars Hatt, Sure Hotel Collection by Best Western, svarade på det här omdömetSvarade 17 december 2020

Hejsan.

Det gläder oss att Ert besök hos oss till större delen utföll till Er belåtenhet.
Vi tackar för att Ni stöder oss i denna svåra tid.

Med vänliga hälsningar och tillönskan om en riktigt God Jul & Gott Nytt År, Team Fars Hatt

Omdömet skrevs 5 december 2020

Ett mysigt hotell, som känns gemytligt fast det är stort, med trygg och hjälpsam personal. Mycket god mat från lyxhamburgare med pommes frites till fin fisksoppa och löjromstoast. Knäpptyst på nätterna, det svåra är att vakna ur de sköna sängarna.

Datum för vistelsen: december 2020
Tack nirakhard

Hejsan Karin.

Omdömet skrevs 30 november 2020

Allt vi behövde för vår snabba övernattning. Bra service, fint läge, skön säng och en god natts sömn, gym och en god frukost. Gott om utrymme så vi kände oss coronasäkra. Jag gillade den oavsiktliga (?) retrokänslan i badrummet!

Datum för vistelsen: november 2020
Tack HannasResor

Hejsan.

Omdömet skrevs 22 november 2020 från mobil enhet

Denna gång (har bott här förut i ett betydligt mindre rum)blev det ett fint, stort hörnrum men med en mycket litet badrum. Bra mat men ödsligt i restaurangen nu i Coronatider.
Hotellet ligger vackert i den gamla delen av Kungälv och med bra promenadavstånd till centrum

Datum för vistelsen: november 2020
Tack lenasP952WZ
Ulla Norbäck, Hotelldirektör på Hotel Fars Hatt, Sure Hotel Collection by Best Western, svarade på det här omdömetSvarade 29 november 2020

Hejsan Lena.